isabellehallstrom

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2011

I <3 U

Av isabelle hällström - 11 oktober 2011 11:48

Fyfan, vet inte vart jag ska börja ...
Jag kan inte börja, det finns inga ord.
Du gör mig så stolt, när du är Stark.
Du gör mig till den jag är, när du är den du är.
Du visar mig att det är fel att snacka skit om andra - Därför gör jag det inte.
Du säger att det är fel - Jag gör det inte igen.
Jag säger till dig att du ska inte låta någon annan trycka ner dig - Och du lyssnar och blir 1000 gånger starkare.
Du lyssnar - Jag lyssnar.
Jag kan sitta här i timmar och skriva, och du kan sitta här och lyssna i timmar.
Du finns alltid här för mig - Jag finns ALLTID här för dig.
Du säger allt till mig - Jag säger Allt till dig ! ♥

Jag Älskar Dig, Min egna Bästa Syster ! ♥

 

  Föralltid 


// Issaa 

 
 
Ingen bild

någon

11 oktober 2011 12:42

hahahaha, du måste skoja..
skulle den där polska S..... vara ärlig och inte snacka skit om andra..
90% av det som trillar ur hennes mun är lögner och skitsnack, och den snabbaste på och snacka bakom ryggen på folk.. och du, hon pratar även om dig..

isabelle hällström

12 oktober 2011 08:45

Ärligt talat ? Hur MOGET är det där egentligen ???
Vem är det som snackar skit om vem här egentligen ? ta och säg vem du e ist , för att vara Anonym ! För det är såå otroligt Töntigt och omoget !

 
NellieB

NellieB

11 oktober 2011 19:12

Grattis till vinsten i Essunga en gång till =D

sv. okej, tack. Börjar lite lätt att blogg igen då.
kram <3

http://nellieberntsson.se

isabelle hällström

12 oktober 2011 08:42

Haha tack :D Grattis själv !

tycker att du ska göra det ! Men skit i folket som inte gillar dig ! du har tillräckligt många som Gillar dig !!

Kram

 
Ingen bild

Matilda

12 oktober 2011 09:12

Hmm, om du säger att det är jag som snackar skit om andra bakom ryggen vem fan e du då som inte ens vågar stå för vem du är? Jag står iaf för allt jag säger! Fuck off patetiska människa!!!

isabelle hällström

12 oktober 2011 10:51

Håller med dig ! patetisk människa !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

???

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 15:18

Märkte att de inte gick att kolla på länken.   Nu gör vi såhär. Min blogg heter : Nattstad.se/isabellehällström   Sååååååå Kollla nuuuuuuu !!   // Issaa ...

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 14:24

Min NYA blogg ! Slutar blogga här och på nattstad ist !! Klicka Häääääääääär för att komma te min NYA blogg.   Klickade ni inte där ? Klicka häääääääär då =D   // Issaa ...

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 11:53


Byter te Nattstad.Se nu ! Verkar riiiktigt bra asså. Mååånga av min avänner har det och JAG gillar de fett mkt. Så får se hur det går ! =) Länkar sen när allt e fixat oså får ni kolla och säga vad ni tkr =)   Tack bästevän som hjälper mej a...

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 19:49


Känns liiite tidigt att gå och lägga sej nu. Klockan e liksom ba typ 8 -.- Så får la va vaken ett tag te då ! Ska kolla på Body of prouf klockan 10 =) Fett bra e de !!! Lr hur Hanna ? ;-) Börjar 10 i 10 imon. Soooooooooov morgon ! Härligt.   ...

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 18:04


Åkte inte te Elin ida. Jag hann inte med bussen och när jag väl va hemma vill ja stanna hemma ! Det är riktigt mysigt att ba lika i sängen och vila och chilla ! Så de e va ja gör resten av kvällen =) Ba ligga i sängen. Kolla tv och lyssna på muski....

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards