isabellehallstrom

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av isabelle hällström - 10 oktober 2011 16:24

Jag sa ju förrut att jag inte visste ...

Hur det skulle bli liksom . Men nu vet jag !

Vad jag ska göra idag ;)

Sitter och väntar på Matilda som ska hämta mig, så ska vi till stallet och rida :)

Hon Oliver - Jag Humlan :)

Sen ikväll ^^ haha, ikväll menas med typ inatt xD Kommer jag hem ;)

Jag & Matilda = INTE SNABBA ! eller vi är bara liiiite förlångsamma ? xD

  En lika mysig ridtur ska vi ha idag ! ;)


Pöözzzz on you !


// Issaa

Av isabelle hällström - 10 oktober 2011 12:55

Jag vet inte riktigt, någonting ...

Dagens planer är .. ?

Vet serriöst inte. Ska antingen till Ale-ridsport med Mami eller så ska jag rida Humlan. eller jag ska rida Humlan ändå, men kanske inte lika långt isf ;)

Får se ... Vill va med Matilda Nuuuuuuuu !


Ska man köpa, Jw ridbyxor, eller Jw benskydd ( mörkblåa ) ?

Tell mee !

  Jag vet en sak, som jag hatar att veta ....


// Issaa

Av isabelle hällström - 10 oktober 2011 11:00

Dagens outfit :


  • En vitt tröja från Gina
  • Jeans från H&M
  • Linné från H&M
  • Palladium

 

// issaa

Av isabelle hällström - 10 oktober 2011 10:09

Tänker på vissa människor.

Som mår så bra av att skada andra.

E det skoj ?

Att veta, när man har problem så skyller man på någon annan ?

Löjligt !

Vissa kanske gillar det men jag kan Inte förstå hur kul det är ?

Du har det du har , försök inte få mer !

Du är Falsk. Rakt igenom.

Trycker ner andra, får andra att bli ledsna ?

Vad finns det för menning ?

Att skada människor som jag och många andra Älskar <3

Skada ALDRIG någon som jag älskar ! <3

Skada aldrig nån !

Du var ingen förut och du kommer aldrig bli nån nu !

Bästa Masso - Hon är Bäst ! Skadar aldrig någon med flit. Finns alltid där <3


// Issaa


Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards