isabellehallstrom

Alla inlägg under maj 2011

Av isabelle hällström - 30 maj 2011 20:57

Tjja <3


Idag har jag ridit med : Rebecka, Natalie och Andrea :) <3

Vi red lite här och där, på beckas "nya" vägar...

Det gick la sådär...

Men när vi hade kommit en bit in på en av vägarna så kom det en bäck typ.

Räkan gick först över sen hoppade Aariel i och hoppade över ;) <3

Så duktig är hon !! <3 <3

Andrea och Natalie kom inte i, för Haffix och Oliver ville inte. så dom red tillbaks. Jag och Becka fortsatte lite men vi vände sen för Aariel blev lite stressad när vi hade lämnat dom andra två. Så vi red ikapp dom :) <3

Hade en riktigt trevlig ridtur !! <3

Tack så mycket för den Tjejer <3 <3

Måste göras om !!


Nu blir det att äta och sen sängen ;) 

Imorgon ska jag åka med eleverådet till Mastrand :) 

Och vid 6 blir det att åka till Alleby för att träna gymkhan innför nisse cup !! :)  Min tand gör fortfarande ont...


Kan inte fatta hur Dum I Huvudet du är !!

Helt patetiskt!!

Idiot...


//Issaaa <3 <3



Av isabelle hällström - 29 maj 2011 17:20

    Tjja <3

Tävlingen idag gick SUPER !!


Humlan :

Lc: Hur fin som helst. Hoppade allt , tittade inte ens på något hinder !! <3

Kom utanför placering men fick pris ändå ;) <3

Lb: Gick hur bra som helst !! Men till 11 så red jag jätte konstigt, och hade ingen bra galopp, så hon stanade där. Men det var mitt FEL!!


Hur nöjd som helst med henne <3 <3


Masso:

Lc: Hur GRYM som helst !! Gick helst fantasktiskt!!

Jag VANN denna klassen :D <3

Så Grym var hon !! <3 <3

Lb: Gick hur fint som helst, här också.

Hade lite dålig galopp men det gick bra ändå <3

Kom ju 3:a :D <3

Så jag var mitting BÄST !! <3

Fick ett jätte fint täcke från exklusiv ;) <3


Innan prisutdelningen med Masso i Lb, så knockar Humlan mig...

Fick åka in till salgrenska och därifrån till någon Grym tandläkare, på odengatan :) Den var lite sne, men dom satte in en Tråd som dom limade fast...

Tack Humlan !! ;)

Är så himla nöjd över dom !! <3

Älskar er, Masso och Humlan <3 <3


Bilder från Prisutdelningen med Masso i Lb :)

Ser inte jätte glad ut, bara för att jag har ont i tanden... <3

     Mera bilder kommer imorgon hoppas jag !! <3

// Isssaaa <3 <3

Av isabelle hällström - 28 maj 2011 19:58

Tjja <3


Nu ska jag snart åka hem till Andrea :)

Ska sova där tills imorgon :)

Hon ska med och fota :D <3


För imorgon är det Tävling i Brämhult <3


Humlan: Lc och Kanske Lb :D <3

Masso: Lc och Lb (om jag inte hoppar Humlan i Lb)


Ett Lycka Till ??

Kul, Kul ska det bli <3 <3

Bilder kommer förhoppningsvis imorgon !! :) <3


Idag har jag ridit Aariel med Andrea :) <3

Hon var jätte duktig, lite stark bara men det var okej :) <3

Men nu ska jag typ åka !!


Bjuder på två bilder på Andrea ;) <3

   


Men vi hörs imorgon !! <3


// Issssaaa

Av isabelle hällström - 27 maj 2011 14:41

Nu blir det snart stallet och rida med Rebecka och Natalie <3


Världens Bästa Vänner är det <3 <3


Rebecka <3

 

Natalie <3                                                                                                                       Love You <3 <3 <3                                                                        Now and forever <3 <3                                                                                                                                                                    // Issssaaa <3 <3









Av isabelle hällström - 27 maj 2011 14:21

Tjja <3

Här kommer bilder från clerounden igår :D <3


Aariel <3 <3

         

Hon är såå GRYM !! <3                                                                 Jag Älskar Dig <3                                                                                                                                                                          // Issssaaa <3 <3

























































Av isabelle hällström - 26 maj 2011 20:41

Tjja <3


Hoppade ju cleround idag på Aariel :)


Hon var jätte duktig !!


Hoppade 70-80 :)

Så på söndaga blir det våran första Tävling :D <3

Humlan ska också åka med :D <3


Natta hoppade också idag, på Haffix :)

Hon var jätte duktig :)


Andrea var med också, på Oliver :)

Hon var också jätte duktig :)


Tack för idag tjejer <3 <3


Nu blir det en dusch och sen sängen !!

Imorgon kommer bilder från idag :)


Men vi hörs imon !! <3


// Isssaaaa

Av isabelle hällström - 26 maj 2011 07:53

Tjja


Nu blir jag bara såå trött va.

Allt jag gör är fel!! Även fast jag göra rätt, så är det fel!!

Om man tänker på fel person så är det också fel....


Tur iallafall att jag har dom 2 Bästa Vännerna i Världen !!


      Rebecka Hansson

      Natalie Nygren


Simpel The Best Better Than Al The Rest !!


Jag komer alltid att älska er

Ni ställer alltid upp till 110 %


I will allwas Love You

Nu och Föralltid !!




Ikväll blir det cleround på Aariel :)

Bilder kommer hoppas jag ;)


Pusssss // Issaaa

Av isabelle hällström - 24 maj 2011 22:30

Tjja <3


Jag äe MOSTER :) <3


Jessica fick en tjej 23:10 igår :)


Hon är jätte söt !! <3


Har lekt med Cindra en hel del i dag också :D <3

Hon är nog den sötaste 3-åringen på hela Jorden !! <3



Idag har jag tränat Gymkhana på Humlan md Nilla, Becka och Natta :)


SUPER gick det !! <3


Hon var Grym <3


Red också Masso i spöregn förut...

Inte det mysigaste direkt...

Men hon var också jätte fin <3


Imorgon blir det att rida Aariel och kanske Humlan, får se :)


Men vi hörs imon :)


Pusssss // Isssssaaaa <3 <3 <3

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards