isabellehallstrom

Alla inlägg under juli 2011

Av isabelle hällström - 31 juli 2011 22:11

Goodd Nattt everyone xD


Imorgon ska jag åka till Tahult och fixa aariel och så...

Men vi hörs innan det ofc :)


Have a godd Natt ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 31 juli 2011 19:00

Den här ponnyn alltså <3

Har ställt upp i vårt och torrt !! Gör det man säger till henne att göra !!

Att jag inte kan rida dig längre... Hade gärna kapat av benen eller ngt, för att få göra det igen !! <3

Såå roligt vi hade det, Vann varenda Tävling vi var ute på typ xD <3

Du bara gick in på banan och vips så var du klar !! Du hoppade ALLT !!

Stannade verkligen Aldrig <3


Och i gymkhanan , så försökte du så gott du kunnde....

Jämföra dig = 97 cm mot 1, 40 ponnysar, Grym är och du <3

Kan inte fatta hur du lyckades :O

Så Grrryyyyymmm !!

29 år nu, och fortfarande lika ilsken mot alla förutom Mig <3

Kärlek till DIG asså !! <3

       

 

Lika Nöjd Varje Gång !! <3




      Sötaste på hela banan var du <3

Snabb det var du <3

     

Alltid Lika Grym <3     Alla hejade på just dig !! <3

  Du är den bästa ponnyn på hela Jorden <3

Molly The Snake <3

Simble The Best !! <3


I Love You <3

Av isabelle hällström - 31 juli 2011 18:26

Tänk mig och Humlan för 1 årsen....

Du hade inte ens hoppat cleround, Du hade Tävlat 1 Tävling och det var galopp, som du vann , Du vann SM i galopp för 3 årsedan !!!

Jag kom ihåg när vi åkte upp till dig och tittde på Just Dig !!

När jag red dig så var du sååå inte min ponny, min Pernilla sa till mig, Du Köper henne !! Jag har väll ändå inte åkt till Nyköping för att åka hem med tom transsport eller !?

Och det kan jag bara Tacka henne för !!

Hade hon inte sakt det, så hade du inte blivit mi.

Du är den BÄSTA av dom BÄSTA !!


När jag fick dig, vägrade du att hoppa kombenationer.

Du gjorde det Aldrig !! Inte ens en tanke på det.

Hoppade bara när du kännde för det...


 Och nu, flyger du över ALLT !! Verkligen Allt !!

Så otroligt Grym !! Hoppa har du alltid kunnat, men nu tycker du om det också :)

Jag trodde aldrig att jag skulle få runt dig i en Lb för ½ årsedan.

Och nu ( Om vi tjatar på mamma lite till ) så ska vi starta vår första La :D

I Skövde.... Helt otroligt, vad du är BÄST !!

Jag Älskar Dig <3

       


Och tills nu...

     

      Skillnad ??

Snacka om att ponnyn är BÄST !!


Film kommer från Varberg om någon vill se ??

Komentera då !!!


// Issaa

Av isabelle hällström - 31 juli 2011 17:28

Nu kommer den efterlängtade headern xD

Men KOMENTERA NU och säg vad ni tycker dååee !!

Den blev inte jätte bra men kommer snart en bättre xD <3

  Vad tycks ??


// Issa

Av isabelle hällström - 31 juli 2011 16:51

Måste bara Gratta Emma Rundcrants som Kvalade till SM idag :D


GRATTIS BÄSTA EMMA OCH PABLO !!

Grym e du som fixa det !!

      Gryma e NI  !!

Av isabelle hällström - 31 juli 2011 16:39

Måste bara säga GRATTIS till Bästa Nellie Berntsson och Stella som fixat den sista nolla i La, så nu e hon kvalad till Mvs :D <3

Grattis Gumman !!

Grattis till 2:a placiringen också <3


Du och Stella e Såååååå Grymma ;) <3

Du e bästt Nellie <3

       

Grattis Gumman <3


Ni är otroligt fina tsm :)

Av isabelle hällström - 31 juli 2011 16:36

Tjja <3


Nu är jag äntligen hemma !!

Har åkte bil i typ 2 timmar samanlagt :O Har mått såå himla illa :(

Fick åkte till Myone iaf, men det blev bara flygspay ... Men bättre än inget iaf xD


Nu sitter jag här och ska fixa det sista på Hedern ;)

Den e snarrtt Klar :)


Så var inne och kolla mkt nu, och Glöm inte Komentera !!


Kommer massa olika inlägg idag så här hiitr ni mig xD


// Issaa

Av isabelle hällström - 31 juli 2011 10:15

Tjjena <3


Humlan är såååå himla sööt va :)

När man typ ska mocka åt henne i boxen, samtidigt som hon står inne, så ska hon vara med hela tidan !! <3

Hon är inte ivägen för hon flyttar på sig hela tiden så att hon inte e ivägen :)

Men hon står och tittar och väntar :) Såååå söt <3


Nu ska jag åka till Farmor, hon glömde inte av oss idag xD

Så är hemma om typ 3-4 timmar...


Ha en gooodd day...

...Så hörs vi later on ;)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards