isabellehallstrom

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av isabelle hällström - 14 oktober 2011 20:05

Tjjooohhooo :)


E hemma nu från en ÖverGrym träning med en ÖverGrym ponny ! Humlan var SuperDuperJätteMegaUndebart DUKTIG ! Riktig nöjd e jag <3

Missa en mugg - 1 gång ! Sen inget mera :) Eller jo spannen som inte ville stå upp, men det var inget vatten i så ... ;)

Bästa ponny <3


Och sova hos Matilda .. ? Nää tro inte att jag gör de ...

kunnde inte eftersom Humlan antagligen ska visas imon ( Det är inte helt 100 ) så ville Mamma att jag skulle vara hemma ... :'(

Så det blev inget myyysss :(( <3

Oc imon ska hon bort...

På söndag ska JAG bort ....

Måndag SKA vi träffas xD <3

  Satan i gatan att vi inte träffades idag :( Vill prata med dig ! <3


Och satan i Gatan vilken GRYM ponny Jag har ! <3


Satan i Gatan , vad bra låten - Satan i Gatan är ! :D


// Issaa

Av isabelle hällström - 14 oktober 2011 12:24

Är helgen här ? För mig är den det iallafall :) Eller tja snart iaf ;)

Slutar 3, så klockan 10 över 3 är det HELG !

Min helg :


Fredag : Stallet, ( Kanske träna gymkhana på Humlan :) )

Sen hem och sova hos Matilda :D Myyyysssss <3

Chill med Matilda , yyeeehhh <3


Lördag : Vakna, dra till stallet och visa Humlan .... Hon ska ju säljas och det kommer en ass go familj och tittar på henne :) Efter det ska jag flytta upp alla saker upp till loftet, med Matilda :) Vi ska fixa vårat bos där uppe you know !

Rida allämnt chill !


Söndag : Kanske göra den saken jag Inte kan berätta än .... men jag SKA säga det om det blir 110 % säkert ! SÅ you haft too whit too sunday morning or saturday afternon ;)

En ÖVER grym helg asså !

  Vad ska ni gö i höölgen döö ??


// Issaa

Av isabelle hällström - 14 oktober 2011 09:09

Tjja :)


Sitter i skolan nu :) Slutar klockan 3 idag . Liiiiite sent för att vara en fredag tycker jag då ! Men bästa mat i bamba idag : bakad potati och kyckling :D I Love it ! <3


Sen blire stallet med Matilda :) Ska rida Humlan och Aariel ! Tror att det kan bli ett paddok pass på Aariel och ute pass på Humlan :)

Sen blir det HEM till Matilda och nana där <3 Bästa, och shiiittt vad jag längtar !


  Liite fail där jag vet ! ( Jag idag ... )


Men, nää nu ska jag jobba lite dåe ;)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards