isabellehallstrom

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av isabelle hällström - 27 oktober 2011 20:52

Är riktigt Nöjd över Middis ida ! Hon gick riktigt fint i markarbetet, och hoppa Super bra !

Men däremot, kunde jag har ridit liiiite bättre .. Tycker jag. Men detta e 3 gången jag hoppar henne ( Om man räknar med provridningen ) Så jag får vara nöjd Ändå !

Ponnyn skötte sig, jag red hyfsat ändå, så jag e N.Ö.J.D !

Men mest över min ÖverFina ponny ! <3


 

Ge MIG denna hjälm ! Snälla ? <3



Nu ska jag käka Pizza, och sen tyska läxa ^^

Happy life xD


// Issaa

Av isabelle hällström - 27 oktober 2011 14:44

Får jag sluta 1 h tidigar, så jag drar till stallet 1 h tidigare ! Redovisningen, gick la sådär ....


Men iaf så ska jag hoppa Middis =) Nere hos Anna.R, hoppa bana och sånt OM manegen e ledig vill säga ...

Ridas ska hon gö iaf ! Humlis kanske får gå ?  Får se vad som händer =)

Aariel & Masso e uthyrda, så de e gött asså !

 

Min överfina Ponny <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 27 oktober 2011 10:12

Med sovmorgon till 11:30 ! Börjar med Lunch dessutom . Min hemkunskap va inställd, härligt att sova ut asså ! Förutom att Mamma ringde och väckte mig klockan 80:30 :/ Men de va ba att gå upp, för att somna om de skulle man ju inte kunna, nää !

Så nu ska jag käka, lite frukost, sen ut med hundarna, sen skolan =) Bra morgon.

Vi har jobba med Antiken i 3 veckor nu och de ska redovisas ida, och det kommer bli Fail ! Men,men bara hoppas att det funkar ...

 

Känner att jag e på Riktigt bra humör idag asså !

Kan de bli en bra dag då kanske ?


Dagens outfit :

  • Vitt stigad tröja, från .. Vila tror jag ?
  • Jeans från Gina
  • Linne, från Nillas gaderob xD
  • Palladium
  • Våfflat hår =)

Kännde för att våffla håret ida, så det gjorde jag med =) Hade ju myyyycket Tid !


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards