isabellehallstrom

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av isabelle hällström - 18 oktober 2011 20:40

okej jag fattar,det kan inte alltid bli som man tänkt sig ! Ofc not, men någon gång iallafall ? Idag - Ingen träning .. Strömma var upptaget =(

Inte skojj inte ...

Me red Lilla rundan ist och Humlan var Gangster xD Herregud va pigg hon va ! Det bästa är när hon travar så fort så, hon försöker tävlamot bilarna xD Hahahaha <3


Sen red jag Aariel med, Sara,Ronja och Frida ( Alexandra gick med ) och det gick bra ! Aariel var knäpp som vanligt, men Bäst ! <3

  Tack för en rolig ridtur ;)


Nu blir det Desperet House wifes, och kina mat :D

Myyysss tisdag ! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 18 oktober 2011 13:27

Jag vet en sak som bara jag vet ... Snart kommer ni också veta, men inte än. Nää, men nu ... =)

Jag ska träna Humlan sen, på Strömma =) Gött asså !

Vet att vissa av er kanske , hade hoppats på ngt annat men nää, not get ;)

Men nu vet ni !


Sista lektionen Nu, Tyska ... Sen e det slut , helt över. Poff slut !

Och då blir det stallet ... ;)

  I will kepp my eye one YOU !


// Issaa

Av isabelle hällström - 18 oktober 2011 11:17

Idag händer inte mkt ...

Ska antagligen träna Humlan sen, men inte i det här vädret ! Never ! Det e blött äckligt, usscchh ! Dessutom så e inte banan i topp när det är sånt här väder ..

Så vet inte riktig ... Men jag hoppas det löser sig, fö ja e sugen på att träna ponnybus ida ! <3 Funny , you know <3

Aariel ska jag försöka hinna rida ... Masso får nog vila =)

  Vad tycker du då , Humlan ? <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 18 oktober 2011 08:12

I skolan ...  Ännu en dag , i skolan ... Skolan, skola, och ännu mera skola ! Men tro mig NU ska jag sköta skolan ordenkligt ! Mycket bättre, än vad jag redan gör .. *host* ..

För nu har jag bevisat att jag klarar det, och mina föräldrar litar på mig att jag kan göra det ! Så jag SKA göra det ! <3

Tack Mamma och Pappa !

  Jag somnade trots allt igår ... <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards