isabellehallstrom

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av isabelle hällström - 28 oktober 2011 19:52

... inför imon .

Tävling.

På Masso, och ... ? Får se ..

Masso hoppar iaf, Lc & Lb =)

Och jag är REDAN nervös ? Tänk imon då ... :O Ååå herregud .. Men med Bästa ponnyn/sarna , är man oslagbar ! <3

Iallafall för mig ? Nää, dom e Bäst.Se !

 

Heja, Masso :D

Förresten, vilka ser man ? =)


Nu blire Pizza & Idol =)

Myyssig fredag asså !


// Issaa

Av isabelle hällström - 28 oktober 2011 12:52

Äntligen är Fredgaen här. Helgen e här. Lovet e häääärrrrr ! <3

Va ska ni gö på lovet då ?


Idag börjar jag lovet, i stallet.

Börjar lovet med att rida med Undebara vänner <3 Undebara ponnysar =)

UNDEBART !


Imon blir det eventuellt tävling i Alle, får se ... Ni får veta later ;)


Ska rida, Humlan idag och kanske Aariel =)

Jag får se . Vad jag hinner och orkar !

 

Okej, låt lovet, börja ....


// Issaa


// Issaa

Av isabelle hällström - 28 oktober 2011 09:51

Kan ni förstå ?

Hur bra vänner man kan ha ?

Hur bra vän man kanske är ?

Hur Andra uppfattar än ?

Hur det känns att komma till skolan ?

Och bli möt av Undebara vänner ?

Vet NI den känslan ?

Hur den känns ?

JAG vet det !

För JAG har Undebara vänner !

Jag e en bra vän !

Dom uppfattar mig som den jag E !

Det känns roligt !

Det känns Undebart !

JAG vet det !

Kan Ni förstå ?

 

Jag Älskar Mina Vänner ! <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards