isabellehallstrom

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av isabelle hällström - 26 oktober 2011 20:28

Är det någon mer än jag som e trött eller ? Jag e skit trött ! Sängen kanske ?


Red med Emelie.H,sara och Alexandra idag =)

Humlan var duktig, och vi skrittade galhålan. Gött att ba sitta och chilla och ha skojj !

Tack för en roliiiig dag tjejor ;)


Nu e jag hemma och ska gå upp on my rom, och plugga lite Tyska och titta på Grease and atonmy ( Stavning ) Någon ? Jessi kanske ? ;)

Aja, ett skit brapogram, på kanal 5 klockan 21:00 på TV ! KOLLA är ett Bra tips asså !

 

Någon som ska till Ale-Jennylund på lördag och tävla ?

Jag funderar på att åka ditt kanske ... ?


// Issaa

Av isabelle hällström - 26 oktober 2011 13:11

Sitter i skolan nu. Väntar på att min musik ska börja =) ALLA andra har slutat 1 h tidigare typ -.- Stön !

Men med den Bästa klassen e allt bra ! ;)

Jag och Elin e förlovade ... On Facebook ... Bästa vänner i verkligheten =) <3

 

Även om hon har nackspärr xD


Idag ska jag hoppa Aariel =) Ska bli skojj ! Känner att jag har fått en grym känsla med henne ! Vi passar sååå Bra ihop ! <3 Älskar Ponnyn till MAX ! <3


Ska rida ut Humlan också med Emelie =)

Resten av ponnysarna vilar !


// Issaa

Av isabelle hällström - 26 oktober 2011 07:59

God Morgon !


Har varit en härlig morgon =) Jag har sovit uttt verkligen och e Pigg & Glad :D

Guud vad jag gillar , den 26/10-2011 ! =)


Dagens Outfit ida :

  • svart linne Från .... ?
  • Rosa tjöja Från Gina
  • Jeans från H&m  
  • Palladium =)

Goo Dag.


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards