isabellehallstrom

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av isabelle hällström - 6 oktober 2011 17:18

Japp, jag har en konstig ponny !

Red ut Humlan idag. Kände att hon har tränat en del nu, så hon fick komma ut i friska luften :) Och för en gångs skull så slapp jag regnet ! Det var tillochmed lite sol när jag red :D Gött !

Men tbx till Humlan. Hon var Knäpp. precis som om hon inte har varit ute på 74763474757 år ? Hon bara sprang och sprang, och jag ba satt där typ. Kunde inte göra ngt ;)Jag fick inte stopp ! Det var inte så att hon tog bettet och stack utan bara - Jag skiter i dig ... ! ;)

Hahaha , sööt va hon iaf <3 Skönt att veta att ponnyn e pigg och glad iaf :)

  Världens BÄSTA ponny <3


Nu bilr mat och sen baka bullar ;D <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 6 oktober 2011 13:26

Tjja :)


Sitter i skolan och slutar om 30 minuter :) Ass  gött att sluta så tidigt.

Efter det blir det stallet och rida Humlan.
För Masso och Aariel e uthyrda !

Skönt med bara en ponny idag.  Funderar på om jag ska ta ett pass på henne i ridhuset, eller en sväng ut ? Får se, men e sugen på att rida i ridhuset ;)

  The Best Pony In The World ! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 6 oktober 2011 12:00

Sika jävla människor, det finns !

Såna som försöka tryka ner andra, bara för att dom e sämre.

Dom mår bättre av att försöra andra människor !

PATETISKT e det !

Jävla idioter !

Orkar i med att folk ska förstöra hela j*vla tiden ?

Vad är meningen ?

Finns det ens än ?

Jo 1 - SJUKA MÄNNISKOR !

Sluta klaga, förstöra, och allt vad ni gör !

Sluta få människor må illa på grund av er !

  Belinda och Bästa rocky <3

Jag älskar din Ponny and you no it ;)

And I love you too <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 6 oktober 2011 09:06

E i skolan nu. Och det e skönt att vi e innomhus ! För ute regnar det - FÖR mycket !

Ett riktigt SVENSKT väder !

Var ute med hundarna imorse också , känner mig ganska nöjd ;)

Sverige`s väder e inte bra ! Uscchhh !!!!


  Där var det sol iaf ;)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards