isabellehallstrom

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av isabelle hällström - 8 oktober 2011 21:26

Över Grym dag ida asså !

Börja med chill hemma hos pappa, sen blev det Frölunda torg, med Papi :)

Gick och kolla lite, leta efter Palladium typ överallt. Johansson`s typ va det som hade dom . Kolla , ville ha mörkblåa, men fanns bara 39 kvar, och behövde 38 -.- Slutsålt överallt :(

Men det blev ett par Svarta Palladium :D Älskar dom ! <3

Sen blev det Pizza med Pappa och Mikael ( Bror ) :)


Sen stallet :D Kommer upp och Mamma säger att dom hade fixat klippmaskin - Men den va sönder :'(

Men Emelie fixa de ! TACK !

Så fick rakat Masso, och knoppat :D

E såååå taggad för imorgon så de finns inte !

  Bäst E Vi ! <3


Nu ska jag nana , så det blir snabbare morgon ;)

God Natt alla Undebara människor ! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 8 oktober 2011 12:32

Har precis varit ute och fixat i hyagen ( Tagit ner alla stolp, och sånt ) de gick faktiskt riktigt fort :P

Nu ska jag upp och ta en dusch, och sen käka lite :)

Sen blir det att SHOPPA med Pappa :D

Ska försöka hitta Palladium på frölundatorg ^^ Känns bara som om att dom Inte har det ofc -.-

Jag vill ha mörkblå och svarta ! Så jag ska leetttaa !

 

Guud vad Jag Älskar Dig <3

Du & Jag = Vi <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 8 oktober 2011 09:55

God Morgon Alla :)

Vakna, precis, och ska snart käka lite . Men glömde berätta en sak igår ....


När jag red Masso, igår.Innan jag skulle rida ut tänkte jag : Ska jag ha min röda väst och Tre Tornen , eller Tjocktröjan och bara ridskor ? Valde ridskor och tjocktröjan.

Så precis när jag kommer till galoppvägarna, så möter jag en Asss snygg Kille och hans kompis, och dom verkligen blänger på mig, för Masso skulle Inte stå still xD Så hon ställde ju sig o , ååååå !

Sen rider jag och slutar tänka på det ( Liite mindre iaf xD )

Sen när jag e på väg hem igen, vad händer inte då ? Jo jag möter dom IGEN :O

Fattar ni 2 gånger ? :O

PINSAMT.NU ! Nää, de va inte skoj :P Ska alltid tänka på att jag kanske möter 2 över snygga killar i fortsättningen -.- Ååå ...

  Bjuder då....


Nää, nu ska jag äta .


// Issaa


Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards