isabellehallstrom

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av isabelle hällström - 3 oktober 2011 19:48

Tjjoohhoo :)


Nu e jag hemma och har precis käkat.

Var ju på Allum idag :)

Köpte 1 tröja , en ring och 1 mjöl och ett paket jäst, för jag ska baka bullar Nu :D

Bilder på tröja+ring kommer imorgon :)

  

  Det kommer Aldrig hjälpa vad jag gör, för det kommer Aldig bli som jag vill ändå ....


// Issaa

Av isabelle hällström - 3 oktober 2011 12:11

2 : När och varför jag började rida.


Jag har ridit i Hela mitt liv. Jag började egntligen rida för att alla mina syskon red, och mamma. Mamma lärde mig och jag tyckte det var skoj.

När jag var typ 3 år startade jag min första Tävling på tulleman xD Åååå herregud vad jag skrattar åt det när jag tänker på det !! Minns det så väl.

Sen så forrtsatte det bara, in med Nya ponnyar och ut med andra ponnysar.

Jag var alltid med min syster Pernilla på tävlingarna !! Hejade på Stora lumby :)

Guud, det var SKOJ på hög nivå !! Jag hejade alltid. Stog där med flaggan och skrek över hela ridhuset / Ridbanan. Jag hördes verkligen. jag blev alltid lika sur när stolebo vann hejaklacks priset .... Jag som heja såååå mycket !!

Om Pernilla var placerad så sprang jag alltid in och hämtade priserna :) När hon satt på faxen i börjar , och jag skulle hämta priserna så ville inte mamma alltid det, men jag gick ändå in !! Alltid lika skoj.

Den tiden asså. ta mig TILLBAKS !! Jag älskade att följa med Pernilla , på träningar och tävlingar. Hjälpa till hit och dit.

Jag SAKNAR den tiden !!

  Tulleman <3

  Pernilla och Tinker <3


Jag SAKNAR den tiden !! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 3 oktober 2011 12:01

Tjja :)


Börjar om en halv timma .... Och slutar 14:30 ;-)

Efter det blir det Allum med Bästa Sofia <3

  Bästa <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 3 oktober 2011 10:26

Nu sitter jag i skolan. IGEN ....

Vi har tema vecka - So, vecka typ, denna gången :)

Ganska gött asså !!


Aariel e uthyrd udag, Masso också.

Mamma tar Humlan så jag är ledig från stallet ;-)

Så jag tar mig nog en tur till Allum, med någon ?

Allum ska jag till förhoppningsvis, men med vem ?

Får se :)

  Kolla vad jag fick av Mamma igår <3

Jag - varför får jag dom ?

Mamma - Du ville ju ha dom ;)


Såå fina !! <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards