isabellehallstrom

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av isabelle hällström - 20 oktober 2011 19:13

Nu är det 110 % säkert :D Jag är helt överlycklig ! vet inte vad jag ska göra ...

innan jag berättar måste jag bara Tacka Mamma och Pappa som gjort detta möjligt !

Tack så JÄTTE mycket ! Jag älskar er över allt och annat, och Ni - Jag SKA göra er stolta !

Vet ni ?

Jag har fått en PONNY :D

Kan ni fatta ? En NY ponny. Och den är precis som jag vill ha den ! Exakt verkligen ! Är riktigt nöjd !  Den har inte kommit än men i helgen :D

Är såååååååååååååå GLAD ! :D

Bilder kommer nog .. xD

  Helt sjuukt asså !

TACK Mamma och Pappa !


// Issaa

Av isabelle hällström - 20 oktober 2011 19:00

Aariel var jätte duktig idag =)

Är riktigt nöjd med henne ! Hon gick på framåt och arbetade på riktigt bra asså !

Duktiga ponny <3

  Duktiga Ponny asså ! <3


Nu blir det mat och sen en dusch ! Ska försöka släppa att jag har fått en Ny PONNY :D <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 20 oktober 2011 14:58

.. Iväg. Ungefär 15 minuter bort från där jag bor. Typ 1,5 mil. 150 km 15000 meter bort från båtsmanstorpet. Nu ska jag dra ..

.. - Till stallet ;)

Ska hoppa Aariel tror jag. Humlan och Masso får nog vila =)

Om inte Humlan går en sväng. Får se !

  

Bästa Aariel , Hon vill - Kan - och ska !


Fick sluta 1 h tidogare idag ( Slapp So ) För våran lärare tyckte vi va så duktiga xD


// Issaa

Av isabelle hällström - 20 oktober 2011 09:31

Sitter i skolan nu =) Har hemkunskap. Jag gillar det . Jag gillar dagen idag. Började 09:30, hemkunskap, sen lunch, sen 3h ett-pass och so ... Slutar 4 ... Det e la inte de bästa, men , men !

Man kan säga såhär : Jag e GLAD idag ! Än så länge ...

Jag hoppas, hoppas och verkligen hoppas att det går som jag vill !

  Förängångskull kan det väll bli som JAG vill !


Jag vill, jag vill, jag Viiillll !


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards