isabellehallstrom

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av isabelle hällström - 5 oktober 2011 20:19

E hemma efter en blöt dag i stallet ....

Usch , säger jag bara !! hur skönt e det på en skala att rida i, regn, blåst , äckligt väder - PÅ SAMMA GÅNG ?

Jag vet svaret - INTE KUL !

Aariel var helt knäpp ;) Var "rädd" för stockar, buskar, Stubbar, stenar, o Löv ?

jaa, hon hoppa hit och dit, i luften lika mycket som på marken xD

Hahhahahaha föör sööt e hon !! <3


Sen red jag in i paddoken, till Emma ( som hyr Masso ) och red lite där. Sen ville hon att jag skulle ta ngt språng på Masso :) Gjorde det och Masso fick D.A.M.P !

Hon hoppa hindret som HON valde xD

Hahahaha, hon lyckades tillochmed med en omhoppningsväng på 1 meter typ ... ?

Smart ponny ? Nääää !


Men jag tycker så synd om Aariel som fick gå ut i det här äckliga svenska vädret :( !

  Jag orkar INTE med dig mera .... !

Nu blire en dusch sen TV :D


// Issaa

Av isabelle hällström - 5 oktober 2011 16:35

.... Vilken skillnad det är asså ! Helt otroligt.

På bara 5 månader, så har hon gått från att inte kunnat NÅGONTING, inte ens tänka tanke på att arbeta, till att hoppat 1,10 på träning ( Lc+5 på tävling ) och gå hur bra som helst i markarbetet !

  Från det där. Att hon var osäker vågade inte ta för sig för 5 öre, till at Hoppa Grymt mycket bättre.

  Jag siktar - Du siktar - VI siktar !! <3


Vi sätter högre mål, vi klara mera - Vi blir bättre Tillsammans !!


Jag som inte ens vågade rida dig för 5 månaders sen och nu 5 månader senare, e du något av det bästa som hänt mig ! <3


Jag Älskar Dig, Nu och Föralltid !


  Aariel   


// Issaa

Av isabelle hällström - 5 oktober 2011 12:12

Jag har verkligen inget liv just nu ....

Sitter här och gör verkligen INGENTING !!

Vi har rast nu, en ska vi gå ut på promenad.

Om 15 minuter :O Föööör länge !!

Jag är en facebooks nörd dessutom ... !


Dagens planer ;)


  • Sluta skolan.
  • Stallet.
  • Rida Aariel <3
  • Hem, kolla på Tv
  • SOVA !

Min dag idag :)

 

Gammal bild !

Siken förändring asså !! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 5 oktober 2011 09:21

Tjja :)


Nu sitter man i skolan och ska skriva en berättelse. Vi ska skriva om gudarna ??

Tråkigt.NU !!

Men sen ska vi gå på promenad :) Myyysigt !! ;)

  Skola, Skola, Skola Nuuuuuu !!!!


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards