isabellehallstrom

Alla inlägg under november 2011

Av isabelle hällström - 30 november 2011 16:22

Drar till stallet nu. Ska hoppa Aariel, och dom andra 2 vilar !

Blire jätte bra jue ;-)

 

See Yaa !


// Issaa

Av isabelle hällström - 30 november 2011 12:50

Dagen ida då ...

Ska till stallet. Rida Middis, och Humlan. Kanske Aariel. Får se om jag hinner de asså.

Gött att sluta 2 ida. Kanske e hemma i tid ikväll då ? ;)

Ska kanske hoppa Aariel, ? Får se vad som händer .Se vad Mamma tycker också ofc !

 

Bara 1 vecka kvar tills vi åker till Grevagården =D


// Issaa

Av isabelle hällström - 30 november 2011 10:21

.. Som snurrar i mitt huvud ... Känner att de e så mkt just nu. Som händer överallt.

Hästarna - Mycket att göra VARJE dag. Måste träna för att bli bättre. Större krav att nå upp till. Som jag SKA lyckas med !

Alla vänner runt omkring. Kan ni tänka er att det kan finnas MÅNGA undebara människor där ute. Utan er hade jag inte klarat ngt ! Never.

Sen allting annat. Skolan. Ha, jag måste fixa den samtidigt hinna med 7215674 andra saker !  De e lite jobbigt ibland. Men de SKA funka. Funkar inte skolan - Funkar inte vännerna - Funkar inte jag - Funkar inte ponnysarna ...

Så de MÅSTE funka ! Och jag försöker.

Jag ska fixa allt. Allt ba snurrar just nu.

Allt ska lösa sig. Jag ska fixa de ...  


// Issaa

Av isabelle hällström - 30 november 2011 09:35

Snacka om att man kan sova Hårt ! Jag hörde inte ens väckarklockan imorse ... Innan jag kom på att man Måste gå upp :/ De e de värsta med skolan, man måste gå upp TIDIGT ! De e hemskt asså !

Va ass trött imorse. Men ändå hann jag med allt på 20 min ;)

 

Världens sötaste hund har man !! <3


// Issaa


Av isabelle hällström - 29 november 2011 19:37

Skit också !

Fick inte tränat ida - Ingen Humlan - Ingen gymkhana -Inget ägande ...

Mamma kom på att transsporten inte var skattad ... Så jahopp, ba att va hemma ist !

Red middis först. Ensam. Lilla rundan, arbeta henne och hon var piiiiiiggg, men jätte fin ! <3

Red sen Aariel. Ensam. Lilla rundan, hon var också piiiiiigg men ass grym ! Arbetade HELA vägen utan problem ! <3


De regna ida. Inte mysigt någonstans . Varför kan inte vädret vända. Allt regn, lera allmänt blask försvinner och vi får, härlig fin vit snö !! Så ska de va ju =D

 

Sol, då e man Glad

Regn då blir man Ledsen !


Nu blire Desperate House wives =D Och massa glass och bullar ! Myyyysss <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 29 november 2011 14:00

Drar mig hem nu innan stallet. Gött att sluta klockan 2 asså =) Ska rida Middis och kanske Aariel. Får se vad jag hinner innan träningen !

Träning - På Humlan - Gymkhana - VI ÄGER ;D

Hahahaha ! <3

 

See Yaa !


// Issaa

Av isabelle hällström - 29 november 2011 12:37

Så bra !


// Issa

Av isabelle hällström - 29 november 2011 10:02

Kör Aariel`s hitoria då ...


De började med att Kicki ( Som äger Aariel ) ringde mamma. Hon prata lite och ville att vi skulle komma upp och rida henne. Upp till Tenhult. De var låååångt !

Men när vi kommer upp, kom vi upp till en liten jätte söt gård. Vi gick in i stallet och där stog hon .

 

Så söt <3


Vi skulle rida henne och de gick jätte bra. Hon va ba riden ett få tal gånger innan så.


Vi tog med oss henne hem. De kunde kanske bli ngt ?

Nästa dag, så ville jag rida henne. Det regnade och blåste och mkt trafik, men jag ville !!

Jag går upp med henne. När jag ska sätta mig upp så skjuter hon av mig, rätt rejält ...

Jag sa att jag ALDRIG mera skulle sitta på henne ! ( Jag blev rädd eftersom, jag precis hade brutit ryggen typ )

Sen red jag henne inte på nästan 1 år.

Sen bara en dag bestämde jag mig för att, rida henne nere på ängen. Hon var STARK ! Shiit asså.

Men jag kom upp till stallet igen och sa till mamma :

- Kan jag hoppa henne på clerounden , på tisdag ? ( Detta var på söndagen )

- Men va ?? Varför ?

- För jag vill ?

- Okay , gör du det !


Och de gjorde jag. Hoppa 60-70. Ponnyn var GRYM !

     

Hon ba sög tag i hindrena och Flöööög över !

 

 

Sen dess red jag henne.

Massa arbete. Jag har verkligen kämpat med henne. Och de har lönat sig.

Hon kunnde inte ens titta neråt typ, när jag började rida henne . Och nu ..

       

Vi kom 4:a <3

     

Jag e sjukt nöjd med mitt arbete över henne. Och de e inte över än !! Massa arbete och massa skojj kvar, så

let`s goo !!

 

Jag e såå sjukt nöjd över att jag betsämde mig för att hoppa dig på den clerounden , över att bestämma mig att ha kvar dig ! Jag e såå NÖJD över DIG ! <3


Jag älskar dig ! <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards