isabellehallstrom

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av isabelle hällström - 15 oktober 2011 20:11

E hemma nu efter en grym dag !

Började med Allum,med Lollo , jag köpte ett par örhängen :)


Sen blev det stallet, fixade och sånt. Gick med och passa Maja när Jessi red wilda !

Efter det fixade jag Aariel och väntade på mamma i 1h och 40 minuter ....

Ganska seeegt !

Sen blev det träning på Aariel !

Hon var GRYM ! Hur bra som helst. Gjorde lite bomövnigar och hoppa kombenation :) Är hur nöjd som helst !

En överGrym ponny har man !


  Sötaste Cindra som ska sova hos mig inatt :)


Och jag kan berätta en sak nu ...

Som jag skulle berätta om det var 110 % säkert, och de e det ... -

Jag ska åla och kolla på en Ponny imorgon :D <3

Ska bli riktig skojj faktiskt ! Jag ,Mami,och papi åker .

Så mera får ni veta imon då ! :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 15 oktober 2011 13:08

E inne på Allum med Lollo :) Bloggar från en Mac pro ;) Och lollos data låter xD

Hahahaha !

   Tror de blir att hoppa ponny bus sen :) <3


Nu får jag gå, innan Lollo blir fööör sur xD


// Issaa

Av isabelle hällström - 15 oktober 2011 10:12

Fixar frukost nu :) Blev väkt klockan 08:10 imorse av ronja ... Men jag somnade om så de var lugnt ;)

Vakna vid 9 igen och ringde Lollo. ( Hon ville det, som alltid ) Så vi prata lite, hmmm i 10 minuter, tills jag kommer på att det är JAG som ringer så ja la på xD

Men nu ska vi in till Allum, ta en fika och bara myyysssa !

Har saknat henne ! Har inte träffat henne på 3 dagar :O Inte bra , inte !


Efter det blir det stallet :) Tror att jag kanske hoppar Aariel lite sen. Men får se ...

 

Världens Bästa <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards