isabellehallstrom

Alla inlägg under september 2011

Av isabelle hällström - 30 september 2011 21:13

Tjja :)


Nu e jag hemma, efter att ha tvättat, knoppat o fixat i stallet :)

tack Linnea för en härlig dag i stallet :) Och för hjälpen !!


Är sjuukt taggad inför imon.

Rider inför lite press på Humlan då det e en familj som vill köpa Humlan som e där och tittar på henne ....

Ska bli skit kul, men kanska , stor press känner ja även fast ja inte behöver ... ;)

Iallafall så e jag ÖVER taggad !!

Ååå guud, ge mig lördag nuuuuuuuu !!

Men jag kommer inte ens orka gå upp imon xD


 

nää, nu blir det att käka, sen SOVA !!

Ska upp igen om 7 h ....


// Issaa

Av isabelle hällström - 30 september 2011 14:30

Tjja :)


Händer inte mycket idag. Ska kanske till 3 hästar med Mami, och Linnea :)

För Linnea ska med mig till stallet idag :)

Vi ska fixa inför Tävlingen, putsa, tvätta, knoppa m.m :D

Jag e sååååå taggad !! <3

  En chill dag med min Bästa vän !! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 30 september 2011 12:02

Jag kommer alltid vara mig själv.

Även vad alla andra säger och tycker.

Varför ska man låta sig bli illa behandlad, bara för att man inte e sig själv ?

Vad dig själv.

Bli inte någon annan, för någon säger det ....

Var stark.

Stå upp för dig själv !!

Våga stå för det du säger.

Låt dig aldrig trykas ner.

Skit i ALLA andra som vill dig illa.

  Var dig sjäklv- i ALLA lägen !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 30 september 2011 11:45

Jag vill inte att Jessi, Maja o Robert ska flytta ju :(

Jag har ju bott med dom så länge nu och sånt ....

Jag har följt Jessi under hela sin gravilitet, och Maja`s första 5 månader i livet typ ...

Och nu ska dom flytta .... :(

 

Lille pirayan <3

  Världen`s sötaste Maja !! <3

Och jag döptes med henne. Hon va så fin <3

( O jag med ofc ;) )

  Hon gilla mig inte i början ... Haha !! Hon bara skrek, och verkligen INTE gillade mig !!

Nu så Älskar hon mig !!  

Och jag Älskar Henne !!  


// Issaa 

 

Av isabelle hällström - 30 september 2011 09:37

1.En bild på favorit hästen .

2. När och varför jag började rida.

3. Det här behöver jag träna mera på .

4. Det här är jag bra på.

5. Favoritbilder jag har tagit.

6. Alla hästar i stallet.

7. En sak som aldirg ska få hända !

8. Min största rädsla i ridsporten.

9. Någon du skulle vilja byta liv med för en, dag, och varför ?

10. 10 saker du inte visste om mig.

11. En låt som påminner om en häst du älskar.

12. Min favorit gren.

13. Min högsta dröm.

14. saker du gör vadagligen ( I stallet, och till vardags )

15. Varför får hästar, och ridningen dig att må bra ?

16. En bild som gör dig lycklig.

17. Låtar jag lyssnar på när jag är, ledsen, sur eller arg.

18. En bild jag aldrig publicerat innan.

19. En bild på min bästa vän, och varför hon / han e det.

20. Något jag vill göra.

21. Någon jag vill träffa.

22. Någon jag vill träffa igen.

23. Hoppning eller Dressyr ?

24. Mitt motto.

25. Någon jag träffar vardagligen.

26. Hur mina vänner beskriver mig.

27. Så här vill jag att mitt liv ska se ut om 20 år.

28. Någon som älskar mig.

29. Någon jag skulle riksera livet för.

30. Mitt mål med ridningen.


  Jag börjar den 1 oktober, och håller på hela månaden. Och det är 100 % SANT !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 30 september 2011 09:05

Tjja :)


Nu sitter jag i skolans Café och e Båtsman ;-)

Ganska gött, att va det på den tråkigaste dagen typ i skolan ;)

Hahaha, ska bara sitta här typ ...

  Var jag än i värden vänder, står jag här med tomma händer ....


// Issaa

Av isabelle hällström - 29 september 2011 22:39

Tjja :)


Nu ligger man i sängen och ska sova. Va hemma först för 1 h sen :O

Sent ja vet, men de blir så ibland, i min lilla värld ( Ibland = Ofta !! )

Va ju på svenska ridsport ida med. Köpte inget, då jag hade BESLUTSÅNGEST !! Kunde verkligen inte bestämma mig .... Vad tycker NI ??

Vita JW ridbyor, eller Mörk blåa JW benskydd ?? :)

Jag har välllddiiggtt svårt för att välja !!

Så jag o mamma ska åka till 3 hästar imon och kolla vad dom har :)


Aariel var Över GRYM idag !! Så hiiiiiiiimla grym !!

Hoppa allt, hit&dit, Hej&hå, Upp&Ner, Höger&vänster....

Hon stanna 1 gång = Mitt Fel !! Jag backa ur totalt i kombenationen, första gången, så hon stanna :( Fyyyyy Isabelle !!

Sen så svängde ja hur kombenationen andra gånegn ???

Fråga inte varför , för det vet ja faktiskt inte själv ?

Men sen skulle ni sätt, Oooo MY GOOD !!

Hon hoppa, högt , som lågt, kombenationer, som räke, <3

Såå otroligt grym, så nu taggar vi inför Tävling på lördag :D

 

Jag Älskar dig bara, mer o mer för varje dag som går  


God Natt !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 29 september 2011 13:52

Tjja :)


Sitter på min sista lektion nu. Ass gött, och sluta typ 1 h tidigare !!

Min So e inställd :D

Så mera tid inne på Svenska ridsport ;-)

  Och ikväll blir det hoppträning på prinsessan <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards