isabellehallstrom

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av isabelle hällström - 11 oktober 2011 11:48

Fyfan, vet inte vart jag ska börja ...
Jag kan inte börja, det finns inga ord.
Du gör mig så stolt, när du är Stark.
Du gör mig till den jag är, när du är den du är.
Du visar mig att det är fel att snacka skit om andra - Därför gör jag det inte.
Du säger att det är fel - Jag gör det inte igen.
Jag säger till dig att du ska inte låta någon annan trycka ner dig - Och du lyssnar och blir 1000 gånger starkare.
Du lyssnar - Jag lyssnar.
Jag kan sitta här i timmar och skriva, och du kan sitta här och lyssna i timmar.
Du finns alltid här för mig - Jag finns ALLTID här för dig.
Du säger allt till mig - Jag säger Allt till dig ! ♥

Jag Älskar Dig, Min egna Bästa Syster ! ♥

 

  Föralltid 


// Issaa 

Av isabelle hällström - 11 oktober 2011 08:33

Sämsta morgonen någonsin !

Vaknade 20 minuter förssent, springer upp och fiixar mig. Sen ut med hundarna. Kommer runt hörnet så kommer det en 3 x så stor hund som Zenita typ och flyger på mig :O Zenita får flipp ( Hon är jätte mammig nu ) och flyger på hunden x3 och den stora hunden börjar bita på Zenita :'( Och Zenta försöker göra ngt men det går typ inte. Så ska jag försöka sparka bort den , då Hugger den imot mig ? Och fortsätter att bita Zenita ... Sen kommer min granne och hjälper mig ! TACK !

Ägaren kommer gående till hunden x3, och tar bara hunden och går där i från ? Kanske ska säga förlåt ? eller säga NÅGOT ?

Zenita var assss rädd, hon stog där och skakade asss mkt och bara skällde :( <3

Min lilla hund <3 Fy Fan Asså !!

Jag kan inte släppa det. Jävla idiot, hur kan man ha en hund x3 ass BIG lös ??????? Den var ju BIG mama x3 ! Ååå, jävla idiot rent ut sagt !

  Min älskling <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards