isabellehallstrom

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av isabelle hällström - 4 oktober 2011 21:16

Tjja :)


Sitter och tittar på första avsnittet av Desperet House Wifes :D

Sååååå jävla bra !! <3


Humlan var Över Grym ida på träningen !!

Sprang, stanna, svängde - Helt otroligt grym !!

E jätte nöjd över Ponnyn :)... och till och med över mig själv .. :)

Riktig skojj, när ponnyn går så bra !! <3

Och skojj när man får så mycket * Beröm ;)

  Bästa !! <3


Men nu ska jag fortsätta kolla tv ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 4 oktober 2011 16:43

  Nu drar jag och tränar :)


// issaa

Av isabelle hällström - 4 oktober 2011 13:03

..... Det finns något jag måste göra som jag inte vill göra - som jag Måste göra.

Sälja Humlan ....


Det är ju för henne`s bästa.

Jag är alldeles för lååång !! Jag har fyllt 13, och får rida henne i 3 månader till :(

Om jag hade så hade jag ofc haft kvar henne, utan tvekan !!

Min resa med henne, har varit helt Otrolig !!

  Första gången i Varberg ...

Jag var Liiiiten då !!

  Nu hoppar ponnyn som en GUD !! Och jag är för stor och för gammal ....


Jag ska hitta det BÄSTA hemmet till henne !! <3

Hon är värd det BÄSTA !!

Jag gör det mot min egna vilja men för Henne`s  Bästa !! <3


Jag Älskar Dig , Humble Bee !! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 4 oktober 2011 12:07

Checka min  kompis blogg : Elin :D


elinjeh.devote.se

  Haha , sååå seriöst ;)


Men checka Bloggen tycker ja !! :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 4 oktober 2011 12:00

Jaa, jag vill ha Massa nya förändringar !!

Allt ska bli nytt.

Lite blir väll dåligt, men jag vill ha massa nytt - Massa Nya BRA saker !!

Nya vänner, gammla vänner , blir bättre vänner.

Ny Ponny kanske ??

Ny Pojkvänn står högst upp on my list !!

  Give me something good !!


jag vill ha Nytt, inte gammalt.

Nytt - IN

Gammalt - UT


Äkta vänner - IN

Falska vänner UT


Nya vänner - IN

Ny pojkvän - IN !!


Så ska de va, då blire bra !! ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 4 oktober 2011 10:52

  Love på Hög nivå !! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 4 oktober 2011 08:46

Tjja :)


Nu blire skolan igen. har tema vecka så gör en berättelse, med Sohrab, och Elin :)

Vi e sååå Gryma ..... Host **

Slutar halv 3 idag.

Sen hem käka - Sen Stallet :)


Ska träna Gymkhana på Humlan idag :)

Hoppas på att Matilda åker med, så det blir lite film o bilder :)

Sen ska jag inte göra så mycket mera ;)

  Simble The Best !! <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards