isabellehallstrom

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av isabelle hällström - 1 oktober 2011 21:25

Humlan , Lb+5  :)


 

Humlan, Lb :)


  Bästa ponnyn !!


Komentara kan ni ju alltid göra ;)


// Issaa


Av isabelle hällström - 1 oktober 2011 19:04

Tjja :)


Nu e jag hemma och har presic käkat. Ska snart till stallet igen, och ta in hästarna ...

Men här e resultaten :)


Aariel : Lc : Vi va väldigt försenade, så inte rida fram någonting, så hon var ganska stel, och ville inte hoppa, så hoppade 1:an 2 gåner så gick ja ut :)


Humlan : Lb : Hur fin som helst !! Hoppade skit bra, och tyckte det va jätte kul. Hon stanna på sista i omhoppningen, och jag vet ärligt talat inte varför ?? Men sen hoppa hon så fick 4 fel :) Men jag VANN :D

Och Grattis till Nellie.B på bellman som kom 2:a :)


Lb+5 : Hon var SuperDuperJätteMegaOtroligt GRYM !! Hoppa, svängde och stanna på 6:an ... Hon ville inte hoppa den . Men andra gången gjorde hon det. Jokern var en vatten matta med ett plank över, med hål i. Och det andra var vanligt typ. Och även fast mamma sa till mig - Hoppa inte Jokern !! Så skulle jag naturligtvis göra det !? Så hon stanna, och sen hoppa hon den vanliga 9:an :)

Men det var bara MITT fel, så e skit nöjd ändå !! <3

Lite bilder då !! :)

    Fina Humlan på framhoppningen <3

    Bästa <3

  Lovly <3

      Bästa ponnyn , i Lb :D <3


      Guud siken fiin ponny jag har !! <3

   

Humlan i Lb+5 :)


E såååå sjukt nöjd över ponnyn idag !!

Hon var helt Amazing !!

Aariel kunnde inte gjort bättre ifrån sig !!

  Tack så JÄTTE mycket Ronja för all hjälp idag !!

Grym va du också ju ;-)


  Världens Bästa Ponny !! <3


( Film kommer snart !! :) )


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards