isabellehallstrom

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av isabelle hällström - 19 oktober 2011 20:05

Träna Humlan idag. Gick Sjukt bra asså ! Ponny arbetade på bra, hoppade bra och allt ! <3 Bästa ponny, det är ordet !


Efter det så red jag Masso med Emelie.M som red Oliver. Vi red lite överallt. Jag trodde jag skulle DÖ av skratt 1000 gånger xD Fyfan va skojj vi hade ! <3

 

Har saknat dig sjuukt mycket gumman ! <3


Och vet ni ?

Imorgon gäller det ! :D


// Issaa

Av isabelle hällström - 19 oktober 2011 12:12

Bara lunch kvar nu, sen slutar jag ! =D Wiihhoo, va gött de e med pedagogis ( Vet ej hur man stavar) eftermiddag ! Sen blir det hem, och stallet som vanligt typ =)

Någon sorts av träning blir det. vet bara inte om de blir Gymkhana eller Hoppning ?

Får se vad mami tycker. Och vad Humlan, tycker eftersom det är hon som ska tränas =)

Jag vill nog faktiskt hoppa ida, eftersom vi isf ska träna UTE om vi tränar gymkhana, och vädret e ju inte de bästa så ....

Så de gör ju att det inte blir den bästa dagen, men de kan ju ändras !

  Jag Saknar Dig ! <3


Och , ikväll berättar jag varför jag e såååååå GLAD :D

Så titta in vetja ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 19 oktober 2011 08:48

Inte 1 gång till nu asså ! Var ute med hunadrna imorse och vad hände ? Joo stora bamse kommer och attakerar oss =( ( Den stora hunden ) Zenta hoppa påden från sidan, men de hjälpte inte ... Zenta var typ fast, och Zenita satt där och ba skällde och skällde och skakkkkade ! Sen kommer ägaren till Bamse ( Jag vet inte om den heter så, men jag kallar den de ... ) Och ja ba :

- Det där är inte första gången, jag blir attacerad av din hund :O

Hon - Nää jag vet ...

Så gick hon ????

En ursäkt kanske ?

Vilket pucko asså !

  Tänk om Bamse hade gjort ngt. Då vet ja fan inte vad jag skulle gjort ....

Dumma hund !


Tur att jag har dom bästa hundarna iaf <3


// Issaa



Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards