isabellehallstrom

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av isabelle hällström - 7 oktober 2011 19:58

Blev nästan som jag sa ...

Jag sa :

-Jag vill HA förändringar !

Och det fick jag ... Nya vänner, Massa nya vänner har jag fått, på väälldiigt kort tid !

  En av dom e Belinda <3 Har ju alltid vetet vem hon e liksom, men nu e vi riktigt nära, tycket jag iaf ? På bara 3 dagar <3


Sen har jag kommit på att killar e Svin ... !

Vill inte ha en kille , eller jo jag vill. Men inte förrän min Dream boy dyker upp ! Och när lär det hända liksom -.-

  Jag står på Egna ben så länge ! Ett tag till vill säga ... !


Sen ville jag ha nya ponnisar, och precis !

Humlan ska säljas, och jag & Mamma har hittat en ponny vi vill HA !

Hur fin som helst. Så blir nog att åka och titta på den, men som sagt Måste få sålt HumleBumle först :() <3

  Klart jag Inte vill Men så är det bara ! <3


Och jag SKA bli en bättre vän ! Finnas där mera, man ska kunna lite på mig mera. Men en sak, det e FÅ som e mina närmaste vänner ! Inte för att jag har Bästa vänner & Vänner, utan dom som känner mig liiiite mera och dom som bara känner mig liksom ...

  Nytt - Blir bra !


// Issaa

Av isabelle hällström - 7 oktober 2011 19:39

Jag har svaret på det - Ja !

Jag red ju Masso idag, och hon var Galen.nu !

Helt mongo ! Vet inte vad som hände. Först gick hon jätte bra, lulla på liksom, sen fick hon flipp och bocka, och sköt och herregud asså ! Hon blev gaaalllen !

Grazy horses ;)

Humlan fick vila idag ist. Packa allt för Tävlingen ist :) Så imon behöver jag bara rida Humlan och tvätta+knoppa Masso :D


Jag och pappa ska ut och shoppa imon :D Drar till Frölunda torg och lite sånt !

Ska försöka få med mig ett par Blåa Palladium :D Jag VILL ha dom ! <3

Sååååå otroilgt snygga ! Ska nog köpa lite kläder m.m ;-)

  Vi TAGGAR Gp-Ponnyn på Söndag :D

Vilka ser man tro ?


// Issaa

Av isabelle hällström - 7 oktober 2011 14:18

Du finns alltid där när jag är ledsen / Glad / sur m.m

Du lyssnar alltid.

Är så gosig.

Är helt grazy .

Lite smått damp.

Mera vild än tam.

Du är MIN bara MIN <3

Så mamig <3

Såå otroligt söt !

  Jag Älskar Dig ! <3

Världens Bästa hund <3

Bara MIN och ingen annans ! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 7 oktober 2011 12:02

Fy Fan sika roliga vänner man har !

Satt på lunchen nu med Sol, och herregud vad vi skratta xD

Har nog aldrig skrattat mera på en lunch ! Fick i mig liiiite mat iaf ;)

Aaa, gud Sol, Tack för en skrattande Lunch ;)

 

Bästa Sol ! <3


Och förresten så är Boken ( I taket lyser stjärnorna ) MYCKET bättre än filmen !


// Issaa

Av isabelle hällström - 7 oktober 2011 08:01

Tjja :)


Sitter i skolan nu. Det kommer några från hulebäck som ska ha oss, i livskunskap :)

Det e skoj ;)

Sen ska vi kolla på I Taket Lyser Stjärnora :D Jag vill verkligen se den, den verkar asss Bra ! Någon som sett den ?


Efter det blir det stallet :) Ska fixa det mesta inför Tävlingen, så det mesta e gjort.

Ska rida både Humlan och Masso :) Aariel ska vila :)

Sen blir det att åka hem till pappa.

  Tänk vad bra allt kan bli , om det blir som jag vill !


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards