isabellehallstrom

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av isabelle hällström - 17 oktober 2011 21:50

Jag är lyckligt lottad just IDAG ! ÅÄr riktigt glad idag, och kände att jag behövde det ! Kan inte säga varför, då det måste vara bestämt till 110 % först ! Annars blir det såååå mycket kringsnack och skit, och ja slipper helst de ja !

Men kan bara säga 1 sak - Min PAPPA är BÄST !

Jag Älskar Dig Pappa <3

Är skit glad, ni kan inte fatta !

   Haha, sötaste Zenta <3


Om någon komentarar rätt - Så säger jag ...


// Issaa

Av isabelle hällström - 17 oktober 2011 18:48

Sitter och gör verkligen inte något ;) Man kanske ska göra läxor ? Kanske e en bra idè ? Tror nog de ... Hahahaha !

Har haft en riktigt Chill dag idag ! Skönt, bara få komma bort från Allt, slippa Allt, bara skita i Allt ... Allt, usch, Allt ... Nää, Inget !


Skabaka tro jag idag också ... Får se vad som händer ! Pappa kommer snart med också <3 I like it !

 

Första bilden jag laddade upp på denna bloggen <3


// Issaa




Av isabelle hällström - 17 oktober 2011 14:53

Nu e det bestämmt vad jag ska göra idag ! Jo jag ska vara heeemmma ! Bara hemma HELA dagen <3 Gå ut och gå med hundarna, städa, fiixa mitt rum, läsa läxor - öva, och baka =) Ooo just de jag - Laga Mat =)

En härlig, dag ! Massa chill på grill all day long ! <3

  Bara VI 3 idag ! <3


Myyyysssss <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 17 oktober 2011 14:00

Har en chill dag idag . Får se om jag ska rida Humlan en sväng med Matilda och Emma eller om jag skiter i att åka upp ... Känner att jag kanske behöver vara hemma, och fixa ALLA läxor och sånt ... Men hon ska träna på Tisdag, så får se vad som händer .

Måste prata med Mamma och Pappa idag också !

Men mest Mamma . Så dagen e inte bestämd hel, men det bli en bra dag ! =)

Hoppas jag ...

  I will alwas Love U <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 17 oktober 2011 12:28

Känner att jag vill ha massa nytt. Men då måste jag lämna det gammla.

Jag vill lämna en hel del gammalt, och få en hel del Nytt ! Men inte allt ...

Jag vill ... vet inte vad jag vill ...

Allt e s komplecerat just nu. Man kan inte lita på NÅGON !

Verkligen inte Någon ! Ingen går att lita på ...

Men varför ? Har jag gjort något fel ?

Tydligen e sanningen FEL !

Varför kan man inte säga det man tycker ? Nää, e det inte rätt så , e det Fel !

Nää, skiter i Allt JUST NU !

Nu ska jag Göra - Säga det jag Tycker/ Vill ! Och tro inte att DU är bättre än MIG ! Och JAG är inte bättre än DIG !

  Vill man ha, måste man ge ....


// Issaa

Av isabelle hällström - 17 oktober 2011 09:44

Inte blev allt som vanligt inte ! Eller vad är vanligt ?

Jag vet inte riktigt ....  Ååå gud, just nu känner jag att jag inte orkar mera. Men jag vet inte vad det är som är jobbigt . Allt e jobbigt ...

Måste ta Många beslut ! beslut som jag inte vill ta, och såna jag Måste ta ... =(

Men, men .... Jag ska fixa det på något vis ! Tur att man har människor , som älskar än och stöttar än <3 TACK alla ni <3

Jag Älskar Er ! <3

  Tack för att jag har er <3


// Issaa


Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards