isabellehallstrom

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av isabelle hällström - 22 oktober 2011 18:54

Kom precis hem från stallet, Tack Mona för idag ! <3 Som körde hem mig och va med i stallet =)

Fick byta box på Middis, då hon och Humlan inte älskade varandra ... Hehe ;)

Så nu står hon brevid oliver ist =) Verkar funka bra, så de e ju bra ?

Var ute och gick med henne idag. Mona tog med sig Humlan också ! Hon var inte rädd för ngt, så duktig var hon. Och även Humlan ! =)


Imorgon ska jag ta massa bilder också !

Ska rida Middis i ridhuset, tycker det blir bäst så , när jag inte känner henne liksom =) Har fixat sadel och allt nu med, så nu e det på gång asså !

Humlan ska tränas imon. Ute på Alleby ( Gymkhana ) . Ska bli riktigt kul faktiskt ! Vet att ponnyn älskar det, och jag älskar att göra de med henne så ... <3

 
Tack för idag, Bästa *syster* <3


Nu ska jag käka och kolla film med Papi.

Myyysss <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 22 oktober 2011 13:24

Blir det att åka iväg. Ska hämta någon ställning på pappas jobb ? Sen ska vi till stallet ;D Gosa med Middis, gå ut och gå med henne en sväng. Vill inte rida första dagen redan liksom ! Vill att hon ska få vänja sig liite iaf =) Ska prova sadel också ... Hoppas någon sadel passar ! Har 2 st som "borde" gö de så, får testa och se !

Till och med Pappa ska med upp till stallet och kolla =)

Jag : Pappa vill du gå med ut och gå sen ?

Pappa : Med vem ?

Jag : Jag ska gå med Middis =)

Pappa : Vart ?

Jag : Lilla rundan !

Pappa : Nähä du - Alldeles för långt !!!


Hahaha, LAT pappa ! xD

  Massa NYA bilder kommer idag / Imon =)


// Issaa


Av isabelle hällström - 22 oktober 2011 11:00

Gudd vilken seg kväll de va igår ! Började med att det tog 1 h till kungälv ? :O Det kan man kalla Trafik !

Sen så flött de på och vi va uppe hos dom vid 19:15 typ =) Jag gick ut till stallet med än gång ! Mamma gick med dom in i huset . Jag satt där och kollade på min fina ponny <3 Pernilla var med också.

  Nirvana Midnight <3


Sen lasta vi in ponnyn i transsporten och åkte. Vi stanna också och käkade, men ponnyn var hur lugn som helst !

Kommer hem och hon undrar var hon e ? Men hon går med in, och alla hästar ( Tillochmed Oliver) titta ut och blev jätte nyfikna xD

Hon gick in i sin box och fick se Maten ... Där trivdes hon se ;) <3


Jag e såå sjukt nöjd med mitt val av ponny ! Hon är så som jag ville ha henne - Studdsig, men kan få en STOR galopp ! Hoppar bra o e en biff ;)

PERFEKT !


Tack Pernilla som körde, och allt ! <3 Du e snäll du ;)

Och Mamma , TACK !

Men ändå mest TACK till Pappa som gjorde som jag fick ponnyn <3

Älskar er ! <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards