isabellehallstrom

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av isabelle hällström - 21 oktober 2011 14:30

Hej då, alla söta människor!

Nu drar jag , mamma och Nilla till Strömstad =)

För vi ska hämta MIN ponny :D

Middis <3


Hej då gott folk :D


// Issaa

Av isabelle hällström - 21 oktober 2011 12:45

Kör en Hiss & Diss !


Diss :

  Den här hjälmen .. Den e riktigt ful - Tycker JAG ! Eller jag hade inte kunnat ha på mig än sådan ! Never .  Typ en ass ful kopiering av Gpa- Dom Snygga !


Diss :

  Dom här är också fula ! Dom e så stora och ser konstiga ut. Det ända som e "coolt" e att vissa av färgerna ser bra ut. Men nää Inte min stil alls !


Hiss :

 

Den RIKTIGA Gpa hjälmen. Såå snygg ! Kan bara Älskar den Hårt ! Jag har sverige hjälmen, mn den här är 3 x så snygg asså !


Hiss :

  Tre Tornen ! Snygga, otroligt sköna och dom håller bra ! Har dom svarta och jag Älskar dom ! Och vill HA dom mörkblå såå mkt !

Men vissa e inte ass snygga, men dom flesta är !


Det e MIN åsikt !


// Issaa

Av isabelle hällström - 21 oktober 2011 11:28

Fredagen började INTE bra ! Hade ingen dator, och snacka över att jag deppa ...

Nu när språket va över, kommer Linnea med min dator ? Och hon sa att Mamma hade lämnat den :D Tack Mamma ! <3

Så nu e jag här med min dator ! ;)


Fredagen blir bara bättre och bättre ! För vet ni ?

Jag tror vi ska hämta min ponny IDAG eller i helgen :D E såå lycklig <3

Och idag drar jag nog till pappa också =) Ska bli skoj att träffa han och ba umgås lite. Slappa, chilla, ba va ! =)

 

Är gald, nöjd, och Älskar Livet JUST NU ! <3


Puss på er !


// Issaa



Av isabelle hällström - 21 oktober 2011 09:57

Jag e sååå osmart ! Ni kan inte fatta ... Jag hade med min dator i bilen , och vad gjorde jag ? Jo såklart så glömde jag den :'(  Dumma MIG ! Så nu kan jag inte vara inne på facebook 24/7, och blogga m.m !

  Fuck My self !


( Bloggar från Sol`s dator xD )


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards