isabellehallstrom

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av isabelle hällström - 25 oktober 2011 19:59

Red Middis, UTE med Emelie, Sara , Ronja & Alexandra =) Gick ass bra !

Ponnyn gick hur bra som helst ! Pigg & Glad. Riktigt bra xD

Jag e sååå nöjd över henne ! <3


Efter det red jag med Emelie, sara , Ronja & Alex igen =) Emelie på Masso & Jag Aariel =)

Ponnyn var piiiiiigg ! Men duktig !


Är super nöjd över båda 2 =)

 


Nu blir det god MAT och Despetet house wifes =)

// Issaa

Av isabelle hällström - 25 oktober 2011 14:22

E skolan slut ! Eller de har varit en go dag, men ändå !

Ååå, herregud vad det finns killar som e såååå roliga, samtidigt sånna som e Konstiga ! Weerrrddd.NU !

= Killar.

Nää nu skiter vi i dom och går över till mina fina ponnysar !


Masso : Vilar. Hon behöver de !


Humlan : Vilar. Hon behöver också de !


Aariel : Ska ut tror jag, eller hoppa ... Får se =)


Middis : UT. Galoppvägarna, med Emelie.H ( syster ) Sara, och Ronja =) Gut !


Det e MINA fina ponnysar ! <3


  Aariel <3


Humlan <3


Nu dra jag till stallet ! =)


// Issaa 

Av isabelle hällström - 25 oktober 2011 12:33

I know ! Men trodde min data var FULL laddad, och va va den ? Jo NO batteri -.- Typiskt !

skulle gå hem och hämta laddarn. Men skulle till Tandläkaren, klockan 11:20 =)

Gick bra. Eller han kolla ba lite så ...


Sitter här nu med Bästa Elin =) Hon har nackspärr ! Hahahah, nää stackarn ! <3

Men KUL de har vi ! Bästa <3

 

Hon har ju nackspärr som sagt, så hon kan inte vrida huvudet ...


Ni blire Matteskojj ... xD


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards