isabellehallstrom

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av isabelle hällström - 2 oktober 2011 19:55

Tjja :)

Nu e jag hemma, och ska käka middag ^^

Blir lite blandad ,helt viiiiillt xD


Red ju Masso idag :

Hon var hur konstig som helst ...

Var jätte spänd hela tiden, ville verkligen INTE arbeta för 5 öre...

Vet inte vad som hände. Red utomhus, var så skönt. Men eftersom hon gick där som en pinne så blev det en hoppträning ist .

Men hon gick verkligen inte på framåt alls. Hoppade I stöden typ :( Blev typ 3-4 bra språng eller ngt ....

Sen tappa hon en sko ^^ Kanske hon hade ont i fosingen ??

Iallafall så e jag inte jätte nöjd. Men man kan inte alltid vara SuperDuper nöjd, eller hur ? ;)

  Haha, kände bara för att visa att min ponny kan vara .... - Snabb ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 2 oktober 2011 11:31


1.En bild på favorit hästen .

2. När och varför jag började rida.

3. Det här behöver jag träna mera på .

4. Det här är jag bra på.

5. Favoritbilder jag har tagit.

6. Alla hästar i stallet.

7. En sak som aldirg ska få hända !

8. Min största rädsla i ridsporten.

9. Någon du skulle vilja byta liv med för en, dag, och varför ?

10. 10 saker du inte visste om mig.

11. En låt som påminner om en häst du älskar.

12. Min favorit gren.

13. Min högsta dröm.

14. saker du gör vadagligen ( I stallet, och till vardags )

15. Varför får hästar, och ridningen dig att må bra ?

16. En bild som gör dig lycklig.

17. Låtar jag lyssnar på när jag är, ledsen, sur eller arg.

18. En bild jag aldrig publicerat innan.

19. En bild på min bästa vän, och varför hon / han e det.

20. Något jag vill göra.

21. Någon jag vill träffa.

22. Någon jag vill träffa igen.

23. Hoppning eller Dressyr ?

24. Mitt motto.

25. Någon jag träffar vardagligen.

26. Hur mina vänner beskriver mig.

27. Så här vill jag att mitt liv ska se ut om 20 år.

28. Någon som älskar mig.

29. Någon jag skulle riksera livet för.

30. Mitt mål med ridningen.

  Min favo B-ponny !!


Har 3 egna hästar ?? Vem ska man välja ?? Det går inte !! Så valde Bästa B-ponnyn ist ;)

// Issaa

Av isabelle hällström - 2 oktober 2011 11:18

Tjja :)

Har precis vaknat typ. Eller jaa, jag har ju ätit också så ^^

Nu ska jag chilla en stund, städa lite, fiixa lite och sånt.


Sen ska jag och Mamma och och måla lite :) I typ 2 h eller ngt ...


Sen blir det stallet och fixa för ponnysarna, och rida Masso :)

Ska rida ett ordenkligt dressyr pass med henne, lite studs och sånt me. Sen i slutet ska vi hoppa lite med :)

Blir nog en hel del bilder och film kanske ^^ Ronja ska antagligen gå med ner och fixa sånt ;-)

  Haha, Gp-ponnyn förra året ...


Vill NI se film med bilder ???


// Issaa


Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards