isabellehallstrom

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av isabelle hällström - 23 oktober 2011 22:48

Är sjukt nöjd med hela dagen ! Började med att jag & Pappi var ute och höst städade =) Riktigt Myyysigt !var faktiskt skojj .. ?

Sen åkte jag till stallet, och red Middis ! Hon gick HurFint som helst ! SuperDuperMegaNöjd med Mitt val av ponny, och hur ponnyn beter sig på nya platser - Hon skiter i ! Hoppade några språng också, och de gick Super de med ! <3

Bilder kommer imorgon.


Nu blire sängen för imorgon ska jag upp TIDIGT ! Eller kvart i 7 -.-

Det e skol-DM, och ja ska vara med ...

Rida på ridskoleponny ?

Stillhoppning ?

60 cm ?


Inte riktigt min grej, men jaja skit samma !

 

God Natt ! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 23 oktober 2011 09:22

God Morgon folket ! Sovit gott ? De har jag iaf !

Dagen blir grym idag !

  • Äta omelett xD
  • Ut och greja på gården.
  • In och käka.
  • Åka till stallet och fixa.
  • Andrea går med mig ner till ridhuset.
  • Jag rider min undebara ponny, för första gången hemma :D
  • Träning på Humlan =)

Älskar dagen ! Och Massa nya bilder kommer ju förhoppnings vis också !

Eller vad säger du Andrea ? ;)

  Såå söta ! <3


P.S Ny header ska nog fixas ! ;)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards