isabellehallstrom

Alla inlägg under juni 2011

Av isabelle hällström - 30 juni 2011 10:29

Tjja <3


Idag blir det nog en bra dag !!

Jag ska äta frukost nu och kolla lite tv :)


Sen vid 2 så ska jag upp till stallet och rida Masso en sväng :)

Sen ska jag ner och Hoppa Aariel :)

Nilla ska med på Wilda ;)


Efter det så ska jag hem till Nilla och sova där :)

Vi ska nog bada eller rättare sakt Jag vill Bada !!

Och på fredag morgon bär det av till Falstebo :)

Det blir Jag, Mamma, Nilla och Cindra som åker :D <3

Skojjigt !! <3


För Cinadra är världens sötaste unge !! <3 <3


Bilder på Cindra ;)

         

Älskar diig , Världens Bästa Cindra Bus <3 <3


// Issaa <3 <3

Av isabelle hällström - 29 juni 2011 22:43

Tjja <3


Imorgon blir det att åka till stallet vid 2 tiden och rida Aariel och Masso :)

Humlan har ju fått sommar vila i en vecka xD <3

Hahahaha !!


Efter det så ska jag till Pernilla och sova där, för på Fredag bilr det ju Falstebo :D


Men imorgon ska jag nog hoppa Aariel :)

skojiiggt <3


Masso ska nog gå en ute ritt :)



Men nu ropar sängen så vi hörs imon !!


// Issaa <3 <3

Av isabelle hällström - 29 juni 2011 20:16

Tjja <3


Idag väckte pappa mig klockan 8 och sa att jag skulle gå upp. Sen klockan 9 kom han upp igen då hade jag somnat om xD

Hahah ;)

Jag var med han och rev ställningen idag :)

( Han är målare )

Sen åkte jag till tandläkaren och tog bort min tråd ? ;)


Sen blev det stallet och red med Lollo :)

 Jag och Lollo rid ner och bada :)

Men Aariel ville inte bada :(

Hon var rädd för vågorna !!

Och så stog det 5 barn där och tittade på och så säger en anna tjej som ligger där och solar : Hon vill ju inte gå i :O

PINSAMT !!


Men hon var Bästa ändå ;) <3 <3


Sen red jag Wilda lite för Cndra ville inte rida mera efter 1 var i hagen ;) <3


Sen så gick jag med Lollo när hon gick med Musen ( Misty ) :)

Och på väg hem sa hon : Killar är ju som toaletter !!

Antingen är dom upptagna eller så är dom Skit !!

Dom är antingen fina och frächsa eller så är dom Skit äckliga xD

Haha, helt klockren ;)


Tack för en undebar dag Louise Sjöqvist <3 <3

Älskar diig <3 <3 <3


På Fredag blir det Falstebo :D <3


Nu blir det Grillat kött :D

MUMS !! <3

Vi har ju Bästa kocken !!   


Fin, Fina Aariel <3 <3

   

Bästa Masso !! <3


// Issaa <3 <3


Av isabelle hällström - 29 juni 2011 00:05

Tjja <3


Idag såg ju jag och Lollo Baksmällan 2 :)

Den var Asss rolig !!


Gillade ni 1:an ska ni se 2:an ;)

Tycker jag dåe !!


Idag hoppade jag Masso också :)

Hon var jätte duktig <3

Bästa, Bästa <3 <3

Jag ska bara rida lite bättre ...

Hahahaha ;) <3


Imorgon blir det att bada med Lollo :)

Jag ska rida Aariel och Hon Masso :D <3

Hoppas Aariel badar ;)

Hehe <3


Men vi hörs väll imorgon hoppas jag   


// Issaa <3 <3

Av isabelle hällström - 28 juni 2011 12:00

Tjja :)


Idag ska Humlan och Oliver åka hem :( <3

Humlan ska på bete i en vecka ;)

Och Jag ska till Falsetebo Fredag-Tisdag :)

Vilka ser Jag ?


Idag ska nog Humlan få vila :)

Jag red henne 22:30 igår :O <3

Det blev lite väl, sent lille stackaren <3 <3


Det är 36 grader varmt här :P

Lite väll varmt tycker jag :P


Idag ska jag Hoppa Masso :)

Det ska bli skojjigt <3


Ikväll blir det Bio Med Bästa Louise :D <3

Vi ska se Baksmällan 2 :)

Skojjigt ;)


  Fin, Fina Aariel <3 <3


// Issaa <3<3

Av isabelle hällström - 27 juni 2011 14:11

Tjja !! <3


Det blir ingen Cleround idag..

Hovslagan kommer inte förrän 8 eller ngt ikväll ;)

Men jag och Mona ska åka och titta på den iaf, för hon kände ng som skulle dit ;)

Men innan det så ska jag och Mona äta Pizza ;)

Vi kommer bli Tjockisar ;)

Hahahaha<3

 Ska nog rida Humlan lite i min Paddok idag ;)

Den är helt Klar :D


Oliver ska vila idag :)



  You Are The Best <3

Men vi hörs lite senare ;)


// Issa <3

Av isabelle hällström - 26 juni 2011 10:50

Tjja <3

Man hinner inte skriva så, mycket när datorn dör var 5 minut !! :(

Men iaf :

Idag gick jag upp klockan 8 och hjälpte Mona med morgonfodringen i stallet :)


Idag ska Humlan och Oliver gå en liten sväng :)

Imorgon kanske det blir cleround på Humlan om hovslagan hinner komma ikväll :)

Så vi får se ;)

Nu ska jag ut och ränsa ogräs i paddoken ;)

Kul, Kul asså !!

Eller inte...


Men bjuder på lite bilder dåe ;)

    Fin, Fina Aariel <3     Finaste Humlan <3


Bjuder på en bild då ;)

 

Vi hörs senare :)


// Issaa <3

Av isabelle hällström - 25 juni 2011 21:01

Tjja <3

Bli kort inlä'gg nu, för datorn dör efter typ 5 minuter :((


Har ridit Aariel med Mona och Masso idag :)

Det gick jätte bra :)


Hoppade Oliver också :)

Han var grym ;)

Hoppade 80 cm ;)

Tänk att han är 30 år !! :)


Blev inget bad idag :((


Humlan fick stå idag , för hon hade trasig sko :((


Men nu måste jag gå innan datorn dör ;(


Grattis Louise Sjöqvist som vann :)

Bilder kommer imon ;)


Vi hörs imon :)

// Issaa <3 <3

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards