isabellehallstrom

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av isabelle hällström - 12 oktober 2011 12:16

Orkar inte mera. Om att man ska döma folk hit & dit ?

Alla är som dom är ! Döm dom inte, acceptera dom !

För vad finns det för menning att säga / skriva - Hon snackar bara skit , och hon säger , bla, bla, bla ..... Nää, det finns ingen menning om sånt !

Inte för mig iallfall . Och nej jag snackar inte skit om NÅGON ! Jag säger bara vad jag tycker och tänker - Min sanning !

Och om någon säger något till mig, så går väll inte jag och säger det till alla ?

Nepp, glöm det ! Sen om folk säger saker till mig, så gör ni det, men det stannar hos mig ! Ingen är perfekt, Inte DU inte Jag ! Ingen är det och kommer aldrig bli !

Det jag frågar är -

VARFÖR ? Bara sluta snacka skit och bli "avundsjuk" för att man e med någon som du kanske gillar ? Kan man inte dela vänner och sånt ?

Jag förstår inte ? Kan inte Någon förklara för mig ? Någon som e så DUM och gör sånt här ? Kan inte du förklar för lilla MIG som inte förstår ?

Snälla gör det - eller SLUTA !

  Patetiskt !


// Issaa

Av isabelle hällström - 12 oktober 2011 09:11

Att jag inte blogga igår ... Men va hemma vid 21:00 exakt typ, satte mig vid tv, och kolla på Desperet Housewifes :) Sååå Bra !! Efter det somnade jag i vår lilla soffa :/ Sov där, i ridklädder, med smink, och inte hade jag ätit ngt ...

Not good ! Vaknade av att jag var hungrig och kännde mig ganska smutsig ! Ussccchh !

Nu ska jag sova i min säng asså ! Jag uppskattar min säng efter den här natten !



Aariel var jätte duktig igår ! Vi red en liten sväng och - Ja , jag Älskar ponnyn ! <3

Dagens planer dåe :)

  • Skola
  • Ännu mera skola xD
  • Hem och käka :)
  • Åka till Ale-ridsport med Mami :)
  • Upp till stallet
  • Fixa för ponnysarna
  • Rida Humlan med Matilda o Oliver :)
  • Kanske träna, Aariel :)

Det är min dag asså !


Dagens outfit, kan vi ta med :)

  • Stickad tröja från Gina.
  • Vanligt linnè
  • Jeans från H&M
  • Örhängen ( Dödskallar typ ) & en ring :)
  • PALLADIUM :D

  Jag orkar inte med dig mera !


// Issaa

Av isabelle hällström - 12 oktober 2011 08:46

Fick den här komentaren av en anonym Jävel ! Om du nu menar detta , så stå för vem DU är iaf !


Från inlägget om Matild - I <3 U


Komentar :

hahahaha, du måste skoja..
skulle den där polska S..... vara ärlig och inte snacka skit om andra..
90% av det som trillar ur hennes mun är lögner och skitsnack, och den snabbaste på och snacka bakom ryggen på folk.. och du, hon pratar även om dig..


Okej, om detta är nu sant , TACK !  Varför kan du inte stå för vem du är ? Visa att ja detta är jag och detta har hon sagt, bla, bla bla .......

Ärligt tal , jag blir så jävla förbannad på sånt här ! Håll ditt jävla skitsnack för dig själv om du inte kan stå för vem du är !

  Fyyyyyy på diig !


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards