isabellehallstrom

Alla inlägg under januari 2012

Av isabelle hällström - 31 januari 2012 20:00

.. Så bloggar när ja e hemma !

Btw , Humlan var GRYM på träningen ! BÄSTA ponnyn !


// Issaa

Av isabelle hällström - 31 januari 2012 14:45

.. Te stallet. Detta e tidsinställdt. Jag e sjjukt TAGGAD för träningen nu. Wiihhooooooooo !!

Rida Middis innan nu om ja hinner. Mobil bloggar senare.

Stallet all day long !

 

Ba lite tjat så ska de nog bli så .. Ba liite tjat ...


// Issaa

Av isabelle hällström - 31 januari 2012 12:58

Im in da school. Slutar 2. då blire stallet. Träning på min ferrari <3WOOOPPPPAAA!!!// Issaa

Av isabelle hällström - 31 januari 2012 11:10

Jag e såå glad just nu. Allt e bara bra ! Nästan allt iaf ...

Mår sjukt bra. Lever livet. Mitt liv.

Vänner - Ponnysarna - ALLT !

 

My life - My rules !


// Issaa

Av isabelle hällström - 31 januari 2012 08:48

Nää då. Absolut inte ! *host*

Sov inte mkt. Men e ändå pigg på ngt sätt. Trött men pigg. Bra blandning xD

Sitter i skolan me Elin och några te i klassen. Chill lektion. Slutar 2 ida och då blire stallet. Ska försöka hinna rida Middis innan jag ska åka te Träningen på Humlis <3 Får se om ja hinner =)

Som sagt Träning på Humlis sen <3 TAGGA !

 

Bästa ponny <3 Ett år te och vi hade kommit högst upp i toppen !


// Issaa

Av isabelle hällström - 30 januari 2012 14:49

Tjja bloggen ;-)

Åker snart te stallet. Ska rida Humlis galoppvägarna. Hon kommer vara gaaaaaalen så nog bäst att rida henne själv ;-)

Har inte ridit henne på typ 2-3 veckor fö att Cindra har ridit henne. Men igår kände jag att ja ba MÅSTE rida henne. Jag bara MÅSTE ! Hon är helt galet speciell ! Träning imon med. Det kommer gå fooort !! TAGGA ! =D

Middis ska gå galoppvägarna också. Ska inte bråka så mycket med henne utan ba "rida" liksom. Ut och ha lite skoj och slappna av lite. TAGGA hopp träning på onsdag med henne. DET kommer bli skojj.

 

Jag och Elin satt och prata me en av lärarna vid maten ida.

Han ba : De e inte lätt att rida. Och man måste ju lägga ner mycket tid.


Och då tänkte ja ba, shiit va mycket tid jag lägger ner på detta. Jag tränar nästan Varje dag. Har 4 EGNA ponnysar. Måste va i stallet typ varje dag. Rida , kondis träna , träna. Varje dag. och det gör jag.

Hem efter skolan - STALLET ! - Hem gå och lägga mej typ.

Stallet e det viktigaste på dagen. En sak jag MÅSTE göra varje dag. Har ju inte alltid lust att åka upp. Men jag måste ju ändå. Jag lägger fett mycket tid på det - För jag SKA lyckas. Jag SKA göra det. Har sjjukt Höga mål. Inte ba nu utan i framtiden också ofc !

Ska man Lyckas MÅSTE man lägga ner 110 % VARJE dag. Det är därför jag gör det !

 

This is what Im made of !


// Issaa

Av isabelle hällström - 30 januari 2012 10:38

Funderar på att byta hörifrån bloggplatsen.se ! Jag kan inte ladda upp bilder från telen när ja mobil bloggar liksom. Stör mej riktigt mkt ...

 

Bjuder ba fö de e måndag ;-)

Vad ska jag ha ?


Bloggplatsen.se - Blogg.se - Nattstad.se


// Issaa

Av isabelle hällström - 30 januari 2012 08:28

.. Skolan. Åker snart. Hem först , måste hämta Datan och fixa mej lite ;-) Sen skolan. Gött och börja 9:40 och ha peddoeftermiddag så ja slutar 1 =) Gööööött !!

 

Bilder från igår. Cindra & Humlan är ju helt klart sötast asså ! <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards