isabellehallstrom

Alla inlägg den 28 september 2011

Av isabelle hällström - 28 september 2011 23:38

Tjjhhoo :)


Vad tycker NI om den nya headern ??

  Hiss or diss ??

Jag gillar den iaf :) Inte riktigt som ja vill ha den, men den e bra !!


Nu blir det sängen , börjar 11:30 imon !! :D Skönt me sov morgon . Så nu ska jag sova läääääänge ;-)


Natti Natti, på er <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 28 september 2011 22:07

Orkar inte med att bli dömd hela tiden ...

Va så , gö de, gör inte så, det e fel ... Bla, bla, bla .....

E det nödvändigt att klaga på andra. Leta fel hos någon annan ??

E det skoj att få någon att må dåligt ??

Inte för mig iallafall ...

Jag orkar Inte med att bli behandlad som Skit !! Varför liksom ??

Jag vet att man ska behandla andra - som man själv vill bli behandla !!

Men om jag behandlar dig fel , kan du ist säga det till mig ?

Istället för att gå rint, och försöka visa att du är Bättre än mig ?

Ingen e bättre än någon. Kanske på nått - men låååångt ifrån allt !!

  Har JAG gjort något, för att förskäna det ?

Fattar att jag inte heller e den snällaste - Tvärtom - Jag VET att jag inte alltid, behandlar folk bra, men det finns ALLTIDA en anledning till de, varesig den e bra eller inte, så finns den.

Och att höra , från någon annan - Hon sa det, typ hon gillar inte dig alls, du e typ dumi huvudet i hennes ögon ?? Okej, jag fattar. Antingen vill du va snäll att säga det så ja vet det. Eller så snackar du bara ren skit. Men Varför ???

  Okay, jag snackar skit ibland me - Men jag ska bli Bättre på de - Inte Bäst, men bättre !!

Men sånt folk som bara e ute efter att såra, bara tryka ner någon, de e lågt !!

Så 9 år ?? 8 kanske ....

Och det där med att veta att folk snackar skit om en , fast när man frågar så - Nee det e klart inte, varför tror du det ?? :O Men bara säga Samnningen ??

Eller ??

Och när man står typ 3 styckna i tex stallet, och 2 står på varandras sida och försvarar varandra ? Stå up för dig själv kanske ??

  Äkta vänner e fan svårt att hitta !! Men när man väll har hittat dom - släpp aldrig taget <3 Det är dom man kan lite på till 110 %. I nöd och lust typ ....

Den man kan prata med om ALLT !! Verkligen allt. Ställer upp, upp&ner, hit&dit, hej&hå, piff&puff, En äkta vän va de va ??

I <3 U

  Men sådant folk, som ser ner på mig, bedömer mig för någon jag inte är - Ser JAG ner på !! Jag är den jag är - Inte den du vill ja ska vara !!

Antingen så accepterar du mig för den jag är, eller så gör du det inte. 1 val. Ditt egna.   Så F*ck U som försöker tryka ner mig - EN gång TILL !!

Den gången står jag inte bara där och tar imot skiten, utan då ska du få tbx den.

Så du behandlar mig - Så behandlar jag dig !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 28 september 2011 21:48

Tjja :)


Nu e man hemma från stallet. Hann inte hoppa Aariel ida, då jag slutade med min träning på Humlan vid halv 9 :O Haha !!

Mina Tretorn, gick ju sönder. så lämnade in dom ida :) Dom e klara på fredag, så de blir bra !! Fick rida med mina Pioneer, ida ist ;-) Problemt va bara att dragkedjan va sönder på dom me .... Men det gick ;)


Aariel red jag en kort lite sväng, och ponnybus var piigg.se !! Såå göllig asså !!

Hoppar henne imon ist :)


Träningen :

1 ord - SUPER !!

Humlan var hur fin som helst !! Hoppade fint, och lyssnade super på mig !! <3

Grejen me henne, när det gäller markarbetet e inte att få henne att gå på tygeln, göra fram/bak delsvändnigar, skänkelvikningar m.m

Utan det e att få henne Mjuk !! Och de e inte det lättaste, helst så går hon och e sten hård i nacken ...

Men idag så var hon hur mjuk och fin som helst = Så som JAG vill ha henne. Hon är inte som någon annan, hon är hon, hon är som hon SKA vara !!

E såå sjukt nöjd med mitt arbete med henne !! Hon e den som HON ska / vill va, inte den Andra vill att hon ska va .

Hon är  Humble Bee  

   Hon är den Bästa B-ponny man kan få - Om jag får säga det ofc.

Jag är förstor - I now it !! Men va ska ja göra ??

Ponnyn måste ut, få ha kul, tävlas - få resultat !! Och hon stör sig inte alls på att jag e lite förstor !! Sen vad andra tycker - Det SKITER jag i.

E Humlan nöjd me det - Så e det lugnt liksom.

Om Humlan e till salu - JA !!

Som sagt jag e förstor, och vill ha en liten ryttare, som kan komma längre med henne. Som älskar henne lika mycket som jag gör <3


  Ponnyn e helt Amazing, för mig och för många andra.

Sen e hon katastrof, för andra, men det e Skit samma !!

Hon ska va precis som hon är - Bara SÅ !!

Jag Älskar Henne , för den hon e - Inte för den hon "Ska" va !! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 28 september 2011 13:39

Vad tycker Ni ??

  Hiss or Diss ??


// Issaa

Av isabelle hällström - 28 september 2011 13:03

Tjja :)

Nu börjar sista lektionen om typ 5 minuter, så här e min dag :


( Jag skulle åkt till Svensk ridsport egentligen men gö de imon ist ;) )


Nu - Skola.

Hem åka direkt till, stallet, hämta mina Tre Torn. Ner till sko makaren och fixa dom ( Dragkedjan e sönder )

Sen upp till stallet o Träna :)

Ska hoppa Aariel och Humlan nere hos Anna :)

De e så ball att rida dom 2 !! Aariel - Vet inte, men den känslan asså ....

Humlan - För hon e coolast i Stan !! Så ball så de finns inte !!

Sen hem och plugga :)

Min dag e det :)

  Du är helt otrolig


// Issaa

Av isabelle hällström - 28 september 2011 10:39

Tjjhhooo :)


Nu väntar jag på att min slöjd ska börja :)

Jag ska sy en munkis till Maja :) En lila med rosa text - Maja :)


Vi hade precis idrott, ja va inte med, men goooodd va kallt det va !!

Mina händer = IS !!

Jag gillar inte skylla ...

Men det e ju bättre än regn, slask och blläää väder !!

  Nu blire slöjd, ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 28 september 2011 09:08

Tjja :)


Sitter i skolan, har tråååååkigt !! Sitter inne på en Matte lektion, och fattar inget, och ååååå !!


Orkar inte me skolan nu :( Allt e upp och ner, ner och upp ....

Ibland känns det så onödigt, att ens gå hit, även om jag typ vill ....

Nää, inte idag e det ingen skol dag - Iallafall inte Just NU !!


  NU e matten Slut :D


// Issaa


Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards