isabellehallstrom

Alla inlägg den 22 september 2011

Av isabelle hällström - 22 september 2011 22:13

Tjja :)


Nu e jag hemma efter ännu en dag i stallet.

Sitter och käkar stekta äpplen m vaniljsås xD


Träningen på Surprice gick väll inte så där jätte bra ....

Hon var duktig, men seeeeg ...

Så jag blev sur för att hon inte sprang och .. ja !!

Men hon e ju bara 4 år, så.


Snart blir det sängen och sova :)


God natt !! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 22 september 2011 13:20

Tjja :)


Jag vet en sak som inte e skoj !!

Vet Ni va de e ??

Det e en tråkig sak.

Det är att ....

Titta på en Romar film i 3 h :O TRÅKIGT !!

Typ Spartacus ( Stavingen ) .

Engelsk text + Att man sitter längst bak i salen, och man ser Inget !!

Not Fun direkt :(

Men, vad ska man göra ??


  Jag hoppar Ni har det roligare än mig .....


// Issaa

Av isabelle hällström - 22 september 2011 11:14

Tjja :)


Nu sitter man och ska snart ha lunch. Sen 3 h ett - pass :O

Sen So - Sen sluttar viiiii :D Men då e klockan 15:55 ....

Sen blir det stallet :)


Dagens planer i Stallet :


  • Fixa iordning allt. Mat och sånt
  • Ta in alla hästar.
  • Fixa Oliver ( Åt Matilda )
  • Fixa Surprice .
  • Rida bort till Träningen.
  • Träna gymkhana på Surprice :)

Masso, Humlan och Aariel får vila ida. Då ja inte riktigt hinner rida dom :(

Men dom kan behöva det, mina små prinsessor <3

Blir ganska mkt stress, då jag slutar typ 4, och halv 7 börjar Träningen. och jag ska hinna göra iordning för 5 hästar innan :O

Men det fixar jag ;) Hahahaha !!

Heja, heja, hejjaa !!


  Ja - Just nu :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 22 september 2011 09:26

Tjja :)


jag tycker en sak e skumt....

När man vaknar så spö regnar, de och sen när man går upp så e det sol sken ??


Skummmmt xD


Men vi hörs sen, för nu börjar skolan ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 22 september 2011 08:45

Tjja :)


Har Ni sovit gott ?? Mjuk eller hård säng ?? För Mig - MJUK !!


Nu ska jag till skolan, - Till alla undebara vänner - Till dom Bästa lärarna - Dät jag spenderar ungefär 8 h / Dag ;)

Har hemkunskap som första lektion :) Bättre kan de ju inte bli ....

Sov morgon - Hemkunskap - Lunch xD

Dålig morgon ?? NOT !!


Men vi hörs senare :)

 

// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards