isabellehallstrom

Alla inlägg den 19 september 2011

Av isabelle hällström - 19 september 2011 13:44

Du som alltid finns där.

Du som alltid ställer upp.

Du som alltid hjälper till.

Du som man alltid kan räkna med.

Du som vill alla väll.

Du som är för snäll.

Du som är en förebild för mig.

Du som Vågar - Vill - Kan .

Du som alla kör med.

Du är undebar.

Du är speciell.

Du är den Du är.

Du är någon.

Du är Min Vän.

Min syster.

Du är - Matilda Kubic .




 

Finns alltid där <3   Så otroligt snäll <3   Så knäpp <3   Så het <3   Du ser bara det goda i andra <3


Jag Älskar Dig <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 19 september 2011 13:22

Tjja :)


Jag och Jessi tog oss ut på en långpromenad med dogsen ;)

Jätte mysigt faktiskt <3

Danke shön för det !!


Nu sitter man här då och väntar på att Matilda ska komma :)

Hon e inte snabb !! Men, det e ju ba att vänta ju ;)


Vi ska rida Aariel och Surprice ida.

Hon Aariel och jag Surprice :) Vi ska rida låååååååååång ritt :D Ut i skogen eller ngt och bara prata, och rida ,å prata, å rida å prata ..... <3

Sen efter det ska vi rida oliver och Masso :)

Hon Oliver och ja Masso. Vi ska ut i skogen någon stanns, vet inte vart men some wer ;)


Pööözzzz på er <3

 

Min fina Prinssesa <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 19 september 2011 09:59

Tjja ;)

Nu kommer bilder från i helgen :)

Mina minner e Inte dom Bästa !! Så eehhh, glöm dom xD


  Det började bra ;)   Humlan e ju inte Jätte glad sådär xD         Gryma växlingar gjorde vi !!     Nu sa Jag springa sa Humlan ;)           Snyggo där ;)               Sötatse <3       Bästa <3         Bästa Paret va vi <3     Det där <3       Ännu en grym växling !!   Jag skulle in i mål först !!     Ehhh, ja, snygg bild ??       Jag e ju Snyggast ??


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards