isabellehallstrom

Alla inlägg den 6 september 2011

Av isabelle hällström - 6 september 2011 22:38

Tjja :)

Nu vet jag en sak som jag ALDRIG mera kommer att gö - Rida i spö regn !! Fy fan säger ja ba ... Red först Masso, inte så farligt, ganska mysigt faktiskt, hon arbetade på bra <3

Sen red jag Aariel, det var Kaos väder !! Regn, storm verkligen !! Aariel sket la i det, men ville hon arbeta - NEPP !! Och jag bara gled, med skänkeln, och hla jag typ .. Så No good ridning där iaf :( Men ponnyn var fin i allt förutom höger galopp, för då var hon trött, jag trött och jag BLÖTT !! Usscchh !!


Nepp, ingen mera regn ridning här inte xD

Nu ska jag nana :) Imon e det skolan, och Skola foto :O Och vad ska man ha på sig ??

Det kan man ju faktiskt undra lite sådär xD Ne, men NI får veta tommorro ;)


Hörs imon då :)


// Issaa


Av isabelle hällström - 6 september 2011 16:23

Tjja <3


Jag blir så suur va. Vi fick ju mac idag men när ja gick hem från skolan så slutade internet fungera :( Någon som vet lösernordet så man kan använda det igen ?? KOMENTERA då !! Jag villlll veeetta ju!!

Så det lär ju inte bli ngt mera bloggande från den :( Men, men <3


Stallet ska ja snart till :) Rida och fiixa oxh sånt.


Måste fråga alla NI som ska rida Gp-ponnyn. Vart ska NI rida ??


Jag funderar på Varberg eller Bulycke ?? Vad tycke NI ??


// Issaa

Av isabelle hällström - 6 september 2011 13:55

Tjja :)


Som Ni säkert vet så Älskar jag min mac <3


Stallet idag blir - 

Humlan får vila idag med - det är hon värd <3


Aariel ska jag träna :) hoppa och lite sån - Behövs nu !!


Masso ska jag rida ut på !! Om jag hinner ofc ;) 


Så ser planerna ut än så länge :)

Och såklart kommer jag blogga ikväll och innan stallet eftersom ja har min egna dator :D <3 Haha, e såå nöjd <3


Hörs senare :)


Ps : Skriv era skype, namn :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 6 september 2011 10:32

Tjja :)


Bloggar från min Mac nu :D Jag ÄLSKAR DEN !! Den e snabb, snygg och undebar xD 


Bäst e den asså !! Såååå snygg också. Guud vad jag älskar min skolan !! ;)


Haha , Bästa skolan ever <3


// Issaa


Av isabelle hällström - 6 september 2011 09:19

Japp det e det. Ska nu till skolan för att få en Mac :D Bättre kan det ju typ inte bli !! Ta med den hem och allt ;) LOVE !!


Nee men nu blir det skolan :) ( Kanske bloggar från Mac sen ;) )


Men vi hörs senare :)

  Miin söta vovve <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards