isabellehallstrom

Alla inlägg den 13 september 2011

Av isabelle hällström - 13 september 2011 21:14

Den dära som finns där, när Du är i närheten.

När du pratar, finns alltid dina ord kvar i luften.

När man kramas, försvinner inte känslan.

När man e nära Dig så är man trygg.

Den känslan som gör att man alltid vill att Du ska vara i närheten.

Man vill alltid något ...

Jag vill bara behålla den känslan.

Den känslan som är så Undebar.

Den känslan är DU !!


 

Jag vill vara som dig , men jag vågar Inte ...


// Issaa



Av isabelle hällström - 13 september 2011 21:07

Tjja :)

Nu e jag hemma från stallet :)

Red Humlan en sväng i paddoken. Hon var jätte duktig !!

Måste bara säga en sak - Tack Gode Gud, att jag slapp regnet :D

Såååå skönt att slippa bli, kall ,blött och äcklig ;)


Jag kände mig ganska duktig för jag pratade engelska hela tiden . Fråga inte varför , för det ha ja inte ngt svar på xD haha, kännde ba fö det så där ;)


  Mitt första varberg`s hopp ;) Inte jätte duktig ... <3


  Till typ detta , då ponnyn bara hoppar <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 13 september 2011 17:08

Tjja :)


Nu säger Jag hejdå till Er !!

 

För Jag ska til staallllllet ;D


Så vi hörs sen ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 13 september 2011 13:42

Tja bloggen!

mwihähähähäh.

Jag är Steffie ( isses kompis ) men jag känner för att gästblogga lite mwihehhehe.

Ehm.. nu ska vi ha tyska lektion så ha det,

puuusssssss!!

Av isabelle hällström - 13 september 2011 13:37

Tjja :)


Snart e skolan slut :D

1 ända lektion kvar ...

TYSKA !!

Hej, kom, och, hjälp, mig, typ , !,!


Snart ska Jag heeeeemmm <3

  Du är saknade varje dag, varje sekund, men du kommer alltid att finnas här <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 13 september 2011 09:38

Jag Svarar !!

  100 % ärlighet !!


Fråga VAD ni vill. Om allt.


Bara att börja :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 13 september 2011 08:47

Tjja :)


Slutar runt 3 typ idag :)


Ska rida Humlan idag , vet inte vart men någon stanns :)

Masso ska jag rida ett dressyr pass på antagligen eller så ska hon ridas ut :)

Aariel, får nog vila ida, eller om ja rider henne me.


Det brukar ju aldrig bli som jag tänkt ändå, så får se vad som händer ;)


  Jag & Maja <3   Världens sötaste Maja <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 13 september 2011 08:26

Tjja :)


Sitter i skolan nu. Vaknade kvart i 8 .... Av att mamma ringde mig xD

Men till din tröst mamma så kom jag i tid :D Haha ;)


Nu sitter man här då, Sara ( Min ena lärare ) har taggit en elevs dator, för att han spelade på lektions tid :O

Men dom har ju sagt att man inte får det så, skyll dig själv lite !!


Men nu e det nog dags att ja me sätter fart ;)

  Jag och Maja, igår ;)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards