isabellehallstrom

Alla inlägg den 16 september 2011

Av isabelle hällström - 16 september 2011 22:41

Tjja :)


NU e jag äntilgen hemma !!

Var i stallet hela dagen, typ och vid 3 typ parat ja med Nilla då sa hon att vi skulle gå på Cirkus kl: 19:00 xD

Såå hade ganska bråttom ...

Men nöjd, för jag gjorde iordning för 3 hästar och red 3 st så ;)


Circusen var asss Bra faktiskt !! Blev kär ...

... I en Zebra <3 Världens bästa Zebra <3 My <3 belong too U <3


Nu TAGGAR vi inför Tävling imon :D

Kommer vara dötrött, men ändå ;)


Har NI gjort ngt skojj ida ??


Sov gott nu <3


// Issaa


Av isabelle hällström - 16 september 2011 11:39

Tjja :)


Sitter i skolan nu, med 3 lektioner kvar ...

Snart är det slut om, bara 4 h :/


Efter det blir det stallet :)


  • Fixa för ponnysarna
  • Rida Alla ponnysarna
  • Fiixa inför Tävlingen, packa och sånt

Det e min dag i stallet :)


Pusss på er <3

 

// Issaa

Av isabelle hällström - 16 september 2011 09:59

Jo ja har något att berätta för bara Er !!

Vill NI veta ??

Veta vad jag har att berätta ??

Läsa det jag skriver.

Vill ni det, eller gör ni det bara ??

Eller vill ni hellt enkelt inte.

Vill Ni veta det jag ska säga ??

Bryr du dig ens ??

  Jag vill ha ett svar ...

Och jag vill ha det från DIG !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 16 september 2011 09:17

Tjjhooo :)


Jag och Bästa Amanda ska ju rida Par ( NM ) Sm imon och på söndag :D

Men jag har tänkt på en sak .....

Vi har sagt att vi ska ha rosa-outfit :)


Men tycker NI det ?? eller ska vi ha någon annan färg ??

Rosa eller någon annan ??


   Jag tycker vi passar i gult annars xD <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 16 september 2011 08:11

Tjja :)


Nu börjar skolan, som vanligt ....


Men idag är den BRA !! För nu e det 1 dag närmare SM :D

Nu TAGGAR VI :D <3

Eller hur Amanda ?? <3


Slutar 20 över 3 idag. Stallet direkt efter de :)

Ska rida alla 3.


Men vi hörs senare :)

  Finaste <3


// Issaa


Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards