isabellehallstrom

Alla inlägg den 27 september 2011

Av isabelle hällström - 27 september 2011 21:28

Vad tycker NI ??

 

Hiss eller Diss ??

Ska jag ha den som header kanske !?


// Issaa

Av isabelle hällström - 27 september 2011 21:04

Tjja :)


Satt ju här, och vill ha tips på Tävlingar ....

Nu har Jag hittat än :)

I Essunga denna helgen. Lc - Lb - Lb+5 :)

Aariel och Humlan .


Aariel : Lc, går hon bra ( Asså då menar jag BRA !! ) så debuterar ja i Lb :D


Humlan : Hoppar Lb, går hon bra och vill ( om ni fattar ) så går jag in i Lb+5 ackumulator - Joker :D

Snacka om att ja längtar !!

Vilka ser man där ??


Men innan dess e det ju en HEL DEL, läxor, massa plugg m.m :(

Nu ska jag plugga Matte, Eneglsak, o Tyska :(( Orkar Inte Mera !!

Läxor - I don`t like it !!

  Jag börjar NU då ....


// Issaa

Av isabelle hällström - 27 september 2011 20:56

Tjja :)


NU e ja äntligen, hemma. Har varit i stallet typ hela dan :) Fixat, och ridit. Red med Natta och Becka :) Becka fick låna Masso för Räkan e halt :/

Humlis var pigg , som vanligt ;-) Hon fick gå efter Haffa, och de gilla hon inte !! Så hon försökte komma om, men lyckades inte !! xD

Hahaha , ponnybus <3

  Hur sööt e hon inte liksom ?? ;) <3


Jag köpte en skinnjacka ida med :) Snygg.NU !! E ganska nöjd me det köpet asså !! I love it , too mutch ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 27 september 2011 10:17

Min Mamma .....

Hon är väll som alla andra igentligen ...

NEJ det är hon INTE !!

Hon är MIN Mamma !!

Och inte nog med det.

Hon är den som Alltid ställer upp.

Man kan skriva , Min mamma e Bäst, hon ställer alltid upp osv ....

Men jag skojar Inte när jag säger att min mamma Alltid ställer upp.

Det räcker med att man säger : Mamma kan vi gö det ? Kan jag gö de ?

Och jag får alltid ett, Ja eller det ska vi nog lösa !!

Kan ni förstå, att hon alltid finns där.

Hon kan göra typ 4273897586783012587 saker samtidigt.

Så länge ALLA andra blir nöjd !?

Hon sätter aldrig sig själv i första hand !!

ALDRIG !!

Ställer alltid upp till 110 % , 24/7 .

Jag ska tänka mig för.

Uppskatta min mamma MERA !!

Inte hela tiden, men Mera !!

Hjälpa till mer.

Inte hela tiden, men MERA !!

Jag ska bli bättre. Inte BÄST men bättre !!

Jag ska älska min mamma Mera !!

  Min Älskade Mamma   


Jag vill bara säga att :


JAG ÄLSKAR DIG !!  

Nu och föralltid  


Puss & Kram din Stolta Dotter : Isabelle    

Av isabelle hällström - 27 september 2011 08:51

Tjja :)


Nu e första lektionene över . Vår nya idrottslärare stog och berätta om sig själv på engelska :) Kännde mig ganska duktig, som fattade de mesta ;)


Men Tack Gode Gud, att ja kom i tid imorse !!

Jag vaknade 07:45 o började 8:00 :O

Ändå hann ja i tid :D

Jag e ju bara så Bäst , eller vad ? ;-)

  Haha, sov NI gott ??


// Issaa

Av isabelle hällström - 27 september 2011 07:00

Tjja :)


Nu e det Ny dag - Nya tag :)

Blev klar med läxorna, vid 23:00 igår :O

Ganska trött ida, men men ....

Ska plugga ännu mera, för att bli bättre.

Ja märkte igår att ja inte riktigt hade hängt med ....

Men Ny dag - Nya tag !!

  Va riktigt trött igår asså !! Men bjuder ändå ;-)


Sov Ni gott inatt ??


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards