isabellehallstrom

Alla inlägg den 9 september 2011

Av isabelle hällström - 9 september 2011 23:43

Tjja :)


Sitter här med datorn i knät och ska nana. Lollo ligger brevid mig, men hon sover redan ;)


Aariel gick grymt idag !! Jag red skit i början men det blev bättre i sluten :) Tog några skutt också på finaste ponnyn <3


Sen åkte vi hem till Lollo och myyyyyyyyste <3 Bästa var det <3 Kollade på 2 filmer, och käkade thai mat för fösta gången :)


Imorgon ska jag upp klockan 07:30, för Lollo ska iväg med Ronny ;)


Ps: Humlan bråkade med haffix imorse så, han bet henne i mulen och nu har hon ett hål mellan näsborrarna ;( Och dom fick klippa bort 3 cm av mulen, usscch vad läskigt asså !! INTE snellt Haffa ;( <3 Stackars min fina ponny <3


Men godnatt på er, så hörs vi imorgon :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 9 september 2011 14:42

Tjja :)


Nu säger vi hej då till skolan - För jag har slutat och det är HELG :D

Händer massa skojj i helgen :) Men den inledds med att nana hos Bästa Louise sjöqvist :D <3


Nu ska jag hem, sen Stallet :) Sen hem till Lollo och Myyyyyyyyssa <3


Men vi hörs senare / Hemma hos Lollo ;)


Ps. Statestiken bara blir högre och högre :D


// Issaa

Av isabelle hällström - 9 september 2011 11:48

Jag Just NU !! ;)


      3 Helt olika effekter ;)


Vilken gillar NI mest ?? Komentera ;)

// Issaa

Av isabelle hällström - 9 september 2011 11:40

Nepp, det gör det inte.


Nu har jag 3 lektioner kvar :( Mina vänner har 1 ?? Inte rättvist ju !!

Jag vill Sluta NUUUUUU !!

Men får vänta i 3 h till ....


Hörs sen :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 9 september 2011 09:52

Tjja :)


Jag e hungrig - Vi har ett caffe tror Ni att det är öppet ?? - Såklart Inte :(


Bllääää, men har lunch om 1 h så lugnt :)


Men varför har man ett caffe när man inte har det öppet ??


Haha xD


  Jag, Sofia, Lovisa, och Emma :)

Vi e sååååå Normala xD


// Issaa

Av isabelle hällström - 9 september 2011 08:55

Tjjohhoo :)


Dagens planer idag ....


Nu blir det skolan ofc , till 20 i 3.


Sen ska jag åka till stallet.

Jag ska hoppa Aariel :)

Masso ska jag rida ut, vet inte vart riktigt, men galhållan eller ngt sånt ;)

Humlan ska jag gå ut och gå med :)


Det e "hästplanen" för ida :)


Efter det, så blir det att åka hem och nana hos Louise :D Vi skulle igentligen gått på bio, men Harry Potter, ( Som vi ville se ) Gick senast 13:00 ?? Hinner vi ?? - NEPP !!


Så det får bli en myyyyssss kväll hemma hos henne <3 Love på höööög nivå <3


Det e min dag :)

 

Finaste Lollo <3


Vad ska NI göra idag ?? :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 9 september 2011 08:40

Japp, nu är det bestämmt.

Jag har bestämmt mig.

Jag gjorde ett val.

Som blev såå bra.


Jag ska rida Par-SM med Amanda :D


Detta blir antagligen Humlan`s sista gymkhana tävling, så för skoj skulle liksom :)

Hon gillar det - Jag gillar det - Amanda gillar det - Bella gillar det - VI gillar det :D


Nu är det bestämmt, och så får det bli :D


 

Av isabelle hällström - 9 september 2011 08:07

Tjja :)


Nu sitter jag i skolan och ska ha lektion ...

Och jag är redan trött, hur länge har jag varit här ?? 5 Minuter :O Haha !!


Skolan - Jag = TRÖTT xD


Men vi hörs sen ;)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards