isabellehallstrom

Alla inlägg den 1 september 2011

Av isabelle hällström - 1 september 2011 21:07

Tjja <3


Tränade Humlan idag, ist för Surprice. Varför ?? Jo för att jag har tränat Humlan 2 gånger ( 3 med denna ) så valde Humlan :)

Träningen gick bra, men jag kunnde ha ridit sjukt mkt bättre !!


Helgen kommer bli bäst om det blir som ja vill ofc ;) Haha , NI får snart veta :)


Tack alla NI som har sagt Grattis :D <3 Och Loyúise Sjöqvist, e ju ör sööt som kommer till stallet och ger mig en present <3 Haha, tack gummz <3


Men nu ska jag äta, sen sängen :)


Hörs tomorro ;) <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 1 september 2011 10:18

Detta e vad jag vill ha ;)


  • Jw kavaj ( Mörkblå )
  • Jw ridbyxor ( Vita och Mörkblå )
  • Jw benskydd ( Mörkblåa )
  • Tre Ton ( Mörkblåa )
  • Sverige Swalovski pannband( Vet ej hur det stavas !? )
  • En ny väst ( Svart :)
  • Presentkort på My One
  • Present kort på Allum
  • Iphone 4
  • Ipad

Det e vad jag vill ha :) Hehe <3


// Issaa




Av isabelle hällström - 1 september 2011 10:09

Tjja <3


Idag är det den bästa dagen på hela året typ. MIN FÖDELSEDAG :D 1 september 1998, 03:05 föddes jag :) Det e så gött att börja 11:30 på sin födelsedag !!

Tack alla NI som har grattat mig på Fb :) Söta e ni :) <3


Händer inte jätte mycket idag. Ska till skolan , sen hem för att byta om sen - ofc Stallet ;) Ska träna gymkhana på Surprice med dom nya tjejerna :) Skojj <3

Det e min dag typ ...

Min outfit idag e :

Hår : Lockar + sol brillor ;)

Klädder : Linne, med shorts och leggins :) Och en halsduk typ :)

Smycken : Örhängen, en ring, ocharmband :)


Bilder kanske kommer :)

   

Bjuder på den då ;)


Men vi hörs senare då va ??


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards