isabellehallstrom

Alla inlägg den 2 september 2011

Av isabelle hällström - 2 september 2011 22:06

Japp, nu e jag och Humlan redo för SM:et :D Allt är packat och klart, Humlan e tvättade och fin , och jag - är asss trött xD

Haha !! Men jag är sååååååå taggad, så Ni kan inte fatta tror mig !!


Hände inte så mkt idag. Folk kom och gav mig lite presenter :)


Jag fick :


  • Ett par kingslad strumpor ( Rosa )
  • En pike-tröja
  • ett par blåa rid strumpor
  • Ett par ridhandskar
  • En el-tandborste
  • ng kräm
  • Present kort på Allum - 150 kr
  • Present kort på valfri häst affär - 500 kr

Det var vad jag fick :) Men pappa, min andra bror, och farmor och dom kommer nästa helg, så ¨år förhoppnings vis mera då xD <3


Men TACK allihopa :)

Bäst e NI :)


Men nu ska jag käka, sen sova, sen TÄVLING :D


Hörs imorgon :)


// Issaa



Av isabelle hällström - 2 september 2011 15:09

Japp, nu ska jag vara lite redig här då va xD

Jag ska dammsuga och plocka undan lite, innan folk kommer ( Min familj ) xD Men den e ju ganska stor så jaa ...

Så kommer dom och fit´rar mig och sånt. Och ikväll får ni reda på vad jag har fått ;) Har ju inte fått typ ngt än så svårt att skriva xD <3


Sen typ 8 ikväll ska jag och mami åka till stallet :) Jag ska packa och fixa allt inför Tävlingen imon :D Jag e såååå Taggad !! Guud vad jag lääänggtar asså !!


Skolan idag var grööm igen ;) Såå bra e NI och ni vet vilka ni är xD <3



Vad ska NI gö idag då ??

  

Finaste Humlan <3


Hörs senare :)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards