isabellehallstrom

Alla inlägg den 29 september 2011

Av isabelle hällström - 29 september 2011 22:39

Tjja :)


Nu ligger man i sängen och ska sova. Va hemma först för 1 h sen :O

Sent ja vet, men de blir så ibland, i min lilla värld ( Ibland = Ofta !! )

Va ju på svenska ridsport ida med. Köpte inget, då jag hade BESLUTSÅNGEST !! Kunde verkligen inte bestämma mig .... Vad tycker NI ??

Vita JW ridbyor, eller Mörk blåa JW benskydd ?? :)

Jag har välllddiiggtt svårt för att välja !!

Så jag o mamma ska åka till 3 hästar imon och kolla vad dom har :)


Aariel var Över GRYM idag !! Så hiiiiiiiimla grym !!

Hoppa allt, hit&dit, Hej&hå, Upp&Ner, Höger&vänster....

Hon stanna 1 gång = Mitt Fel !! Jag backa ur totalt i kombenationen, första gången, så hon stanna :( Fyyyyy Isabelle !!

Sen så svängde ja hur kombenationen andra gånegn ???

Fråga inte varför , för det vet ja faktiskt inte själv ?

Men sen skulle ni sätt, Oooo MY GOOD !!

Hon hoppa, högt , som lågt, kombenationer, som räke, <3

Såå otroligt grym, så nu taggar vi inför Tävling på lördag :D

 

Jag Älskar dig bara, mer o mer för varje dag som går  


God Natt !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 29 september 2011 13:52

Tjja :)


Sitter på min sista lektion nu. Ass gött, och sluta typ 1 h tidigare !!

Min So e inställd :D

Så mera tid inne på Svenska ridsport ;-)

  Och ikväll blir det hoppträning på prinsessan <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 29 september 2011 11:59

Äntligen e filmen slut ....

Vi har kollat på spartacus i 1,30 h nu :O

För länge !! För den var ju inte bra heller , och tyst va det inte ??

Som om det brukar va det .... xD

  Jag blev trötttt !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 29 september 2011 11:26

Tjja :)


Sitter i skolan nu, och börjar om 5 minuter ;) Började 11:30 ida - Och börjar med lunch xD Hahaha !! Så bäst !!

Så nu har jag lunch - sen 3 h ett pass - sen so, så slutar 15:50 :O Men , Men ....


Sen blir det svensk ridsport, med mami :D Ska shoppa , ( Sånt ja behöver m.m ) ;)

Och det blir säkert lite ja inte behöver heller xD


Och sen blir det stallet och Hoppa Aariel :D Guud va jag vill gö det NUUUUUU !!

Men bara att vänta :( Klockan - Gå fortare !!!!!!

Att rida den ponnyn asså , Ni fattar inte hur det är <3

Aa, guud säger ja bara !!

  Även om det blir lite missförstånd ibland xD <3


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards