isabellehallstrom

Alla inlägg den 25 september 2011

Av isabelle hällström - 25 september 2011 20:26

Tjja :)

En chill dag ha de varit idag.

Nu e jag hemme i mölnlycke igen.

Ska snart ta en dusch.

Sen sängen och läsa - I taket lysser stjärnorna !!

Den e såååååå bra !!

Har ni inte läst den så - LÄS !!


Imorgon är det skolan.

   Puss & Kram <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 25 september 2011 14:02

Tjja :)


Guud vad skojj jag har - Eller inte ....

Ja och pappa har varit ute, och fixat , Hej, och Hå, överallt.

Jag har fixat lite i paddoken, och tagit ner lite tråd i hagen.

Pappa, har målat huset :)


Nu ska vi käka, sen ute IGEN :O

Jag vill Inte !! Det e tråkigt ... !!

Men, men det e bara att göra det ...

  Jag hoppas ni har de roligare än mig ;-)


// Issaa

Av isabelle hällström - 25 september 2011 10:05

Tjja :)

Min helg har varit ganska seeg, mycket slappande, men ändå har jag hunnit rida xD


Fredag : Humlan var piiiiiiigg, när ja red henne , men finast <3

Åkte hem, käka, somna i soffan xD Klockan 4 vakna jag och gick upp o la mig igen .


Lördag : Åkte med Mona och handlade lite mat. Sen när vi va påväg till henne, så helt plötsligt, började Motorlampan lyssa :O Mona fick Panik, och ringde Putte, han sa att vi skulle åka till verktsan. De gjorde vi. När vi kom dit, kollade Putte med någon sak, vad som va fel - Och då slocknade den :P

Sen åkte vi till Mona`s stall, och red. Jag red Lucas och hon Mabye :)

Lucas var piiiigggg som .... aa, vet inte riktigt ...

Han var rädd för kossorna vi möte påvägen också xD

Så han hoppade in på en åker, och ställde sig - Och vägrade gå framåt !! Åååå guud va jag och Mona skratta åt honom , helt sjukt !! Sen gick han ...

Riktigt skojj asså <3

Sen hem, käka sova - Jag var asss trött !!


Söndag : Idag händer inte mycket. Chill dag. Jag och pappa ska ner och fixa lite med paddoken, sen ta ner hagen och lite sånt.

Sen hem till Mamma ikväll :)

 

Du e la för goo du <3

Jag Älskar Dig <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 25 september 2011 10:01

Tjja :)


Ledsen att jag inte har bloggat på hela helgen ....

 Man har ju världens smartaste pappa ... Eller ??

Jag satt igår ( Och fredags ) och fråga pappa varför Internet inte funka, och han visste ju såklart Inte ...

Men imorse, kom han in i mitt rum :

Pappa : Du ja vet varför internet, inte funkar :)

Jag - Varför inte ??

Pappa : Jag har ju dragit ur, kabeln ifall det oskar xD

Jag - Men ååååååå, vad du e Smart !!


Så därför har ja inte bloggat - För jag har en Smart pappa xD

Hahahahaha !!


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards