isabellehallstrom

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

Döm mig inte för den jag ska vara - utan för den ja e !!

Av isabelle hällström - 28 september 2011 22:07

Orkar inte med att bli dömd hela tiden ...

Va så , gö de, gör inte så, det e fel ... Bla, bla, bla .....

E det nödvändigt att klaga på andra. Leta fel hos någon annan ??

E det skoj att få någon att må dåligt ??

Inte för mig iallafall ...

Jag orkar Inte med att bli behandlad som Skit !! Varför liksom ??

Jag vet att man ska behandla andra - som man själv vill bli behandla !!

Men om jag behandlar dig fel , kan du ist säga det till mig ?

Istället för att gå rint, och försöka visa att du är Bättre än mig ?

Ingen e bättre än någon. Kanske på nått - men låååångt ifrån allt !!

  Har JAG gjort något, för att förskäna det ?

Fattar att jag inte heller e den snällaste - Tvärtom - Jag VET att jag inte alltid, behandlar folk bra, men det finns ALLTIDA en anledning till de, varesig den e bra eller inte, så finns den.

Och att höra , från någon annan - Hon sa det, typ hon gillar inte dig alls, du e typ dumi huvudet i hennes ögon ?? Okej, jag fattar. Antingen vill du va snäll att säga det så ja vet det. Eller så snackar du bara ren skit. Men Varför ???

  Okay, jag snackar skit ibland me - Men jag ska bli Bättre på de - Inte Bäst, men bättre !!

Men sånt folk som bara e ute efter att såra, bara tryka ner någon, de e lågt !!

Så 9 år ?? 8 kanske ....

Och det där med att veta att folk snackar skit om en , fast när man frågar så - Nee det e klart inte, varför tror du det ?? :O Men bara säga Samnningen ??

Eller ??

Och när man står typ 3 styckna i tex stallet, och 2 står på varandras sida och försvarar varandra ? Stå up för dig själv kanske ??

  Äkta vänner e fan svårt att hitta !! Men när man väll har hittat dom - släpp aldrig taget <3 Det är dom man kan lite på till 110 %. I nöd och lust typ ....

Den man kan prata med om ALLT !! Verkligen allt. Ställer upp, upp&ner, hit&dit, hej&hå, piff&puff, En äkta vän va de va ??

I <3 U

  Men sådant folk, som ser ner på mig, bedömer mig för någon jag inte är - Ser JAG ner på !! Jag är den jag är - Inte den du vill ja ska vara !!

Antingen så accepterar du mig för den jag är, eller så gör du det inte. 1 val. Ditt egna.   Så F*ck U som försöker tryka ner mig - EN gång TILL !!

Den gången står jag inte bara där och tar imot skiten, utan då ska du få tbx den.

Så du behandlar mig - Så behandlar jag dig !!


// Issaa

 
 
linnea

linnea

29 september 2011 19:18

Heej issa vem har varit dum mot dig?? från en som bryr sig om dig din vän linnea:)

http://linnah.bloggplatsen.se

isabelle hällström

29 september 2011 22:36

Jag kan berätta de någon gång !!
// Din vän Isabelle :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

???

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 15:18

Märkte att de inte gick att kolla på länken.   Nu gör vi såhär. Min blogg heter : Nattstad.se/isabellehällström   Sååååååå Kollla nuuuuuuu !!   // Issaa ...

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 14:24

Min NYA blogg ! Slutar blogga här och på nattstad ist !! Klicka Häääääääääär för att komma te min NYA blogg.   Klickade ni inte där ? Klicka häääääääär då =D   // Issaa ...

Av isabelle hällström - 9 februari 2012 11:53


Byter te Nattstad.Se nu ! Verkar riiiktigt bra asså. Mååånga av min avänner har det och JAG gillar de fett mkt. Så får se hur det går ! =) Länkar sen när allt e fixat oså får ni kolla och säga vad ni tkr =)   Tack bästevän som hjälper mej a...

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 19:49


Känns liiite tidigt att gå och lägga sej nu. Klockan e liksom ba typ 8 -.- Så får la va vaken ett tag te då ! Ska kolla på Body of prouf klockan 10 =) Fett bra e de !!! Lr hur Hanna ? ;-) Börjar 10 i 10 imon. Soooooooooov morgon ! Härligt.   ...

Av isabelle hällström - 8 februari 2012 18:04


Åkte inte te Elin ida. Jag hann inte med bussen och när jag väl va hemma vill ja stanna hemma ! Det är riktigt mysigt att ba lika i sängen och vila och chilla ! Så de e va ja gör resten av kvällen =) Ba ligga i sängen. Kolla tv och lyssna på muski....

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards