isabellehallstrom

Alla inlägg den 14 september 2011

Av isabelle hällström - 14 september 2011 21:11

Tjja :)


Dagen blev såhär :

Jag var kvar i skolan typ 1 h med Linnea oh fixa klart Maja`s heldress :) Den blev alltså färdig :D Hon blev asss cool i den <3


Linnea åkte INTE med till stallet ;)


Sen åkte Jag till stallet och red Humlan :) Red med Jessi som red Wilda och vi red galoppvägarna :) Humlan var Piiiiiiiggggggg xD Men asss ball !!


Sen red jag ner till ridhuset och red Finaste aariel <3

Hon var jätte duktig, och om jag hade fokusertat lite mera så hade det blivit såååå mycket bättre !!

Men ja blev lite o konsentrerad när det va så många där </3 ....

Men häsen var Elit så vad mer kan man begära ??

  Du är min Stjärna <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 14 september 2011 12:44

Tjja :)


Dagens planer :)


Nu skolan , 1 ända lektion kvar :D och så ska jag till syslöjden och fixa klart min heldress till Maja <3


Sen ska jag till stallet ( Linnea kanske ska med )

Jag ska rida , Humlan och Aariel :) Och om Linnea rider med så ska hon rida Masso och kanske Oliver ;) Vi får se ...


Men annars ska jg inte gö ngt mera ;)

  Miii ;)

  Jag och finaste Linnea <3

  Finaste Linnea <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 14 september 2011 10:46

Tjja :)


Har priecs varit på Lill ica, då var idrotts lärare sa att vi skulle gå dit, eftersom vi inte var med på gympan ... Jag slösa 21 kr på en bull påse xD


Nu ska vi har våran näst sist lektion :)

Vilket blir : SLÖJD :D

Idag ska jag göra klart Maja´s heldress :) Jag har hållit på i 2 månader typ, men hon ( Våran lärare ) Har varit borta 4 av gångerna :/   Och förra gången var jag typ klar, så dra Emma av dragkedjan .... Så bara att börja sprätta ...

  Fina Kiana :)


Men vi hörs sen :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 14 september 2011 08:42

Tjja :)


Nu sitter man i skolan ... IGEN !!

Varje dag, 5 dagar i veckan, 8 h / dag typ ;)

Hela liiivvet !!


Nu ska vi ha matte. Har 3 lektioner kvar sen ....

Seeen slutar man :D


Efter det blir det ofc stallet ;)


Men nu börjar vi, så hörs seeeeen ;)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards