isabellehallstrom

Alla inlägg den 26 september 2011

Av isabelle hällström - 26 september 2011 22:15

Det e så önödigt.

Ändå finns det där.

Ändå så gör man det.

Iställt för att prata rakt ut .

Så snackar man SKIT !!

Varför skitsnack ??

Jag fattar inte de. Jag gör de själv någon gång , ja vet.

Tänker mig inte för, som många andra , inte heller gör.

Men ska bli bättre på det !! För de e såå onödigt. Iställt bara för att bara säga det .

och dom personerna, som är med någon och e asssss snäll hela tiden <3

Och sen så fort dom inte e med den personen, som vips så snackar dom skit om den !?

Ärligt talat ?? Det e så 10 års gräns på de.

Va en Falsk eller Äkta vän !! Inte både och asså ....

  Jag ska blir BÄTTRE, på det Inte Bäst, men bättre !!


Bestäm själv - Falsk eller Äkta ?


// Issaa

Av isabelle hällström - 26 september 2011 21:47

Tjja :)


Humlan var ass ball, ida.

Jag och Natta red galoppvägarna :)

humlan skulle testa något nytt = Bocka xD

Men hon lyckades inte så bra ....

Hon drog ner huvudet, men längre kom hon inte xD

hahahahahaha <3

Tack Natta för en blött regn tur <3

  Världens Bästa Ponny <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 26 september 2011 20:43

Tjja :)


Har lite tankar i huvudet, som jag bara måste få ur mig ....

Sitter och pluggar just nu. Tyska av alla ämnen också ....

Jag fattar typ inget. Vi har 30 glosor, 2 sidor text, och det kommer in i huvudet, och åker ut lika fort igen :( vet inte vad jag ska gö för att det ska fastna ?

Tyska, blläää säger ja bara just nu !!


Sen det här med killar ....

Jag har inset en sak och det är att killar e .... Inte bra just nu .....

Dom e så konstiga.

Jag vill ha en kille, som e gjord för bara Mig . Only for Mee <3

Någon som alltid finns, där, accepterar mig för den jag är .

Bara gjord för mig ....

Men såna växer inte på träd inte ... I såfall på världigt sällsynta träd. Dom som inte finns typ .....

Killar e antingen, barnsliga, och allmänt dumma typ, eller ass kaxiga, tykna, och vill bara visa att dom e bättre !!

Hittar man någon som man gillar så gillar den en inte på samma sätt, eller tvärtom ...

kan det Inte bara dyka upp en DRÖM PRINS någon gång ?

Jag vill ha min DRÖM PRINS NU !!

  Jag just NU !! Som vill att en dröm prins ska falla ner från Himlen </3


// issaa

Av isabelle hällström - 26 september 2011 14:25

Tjja :)


Jag har en Chiiill dag ida.

Nu skolan - som slutar om bara 50 minuter :) Sista lektionen NU !!


Sen hem, käka, sen stallet.

Ska rida Humlan med Matilda ida :)

Lovly <3

Masso ska en annan tjej, rida ida.

Och Matilda har Aariel och olleboll ;)

  Bästa humlis <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 26 september 2011 14:18

Tjja :)

Har precis haft engelska. Ganska chill, då både jag och Linnea satt och drag Oboy hela lektionen :P


Sen kom Anders och bara kolla : ( Han hade översatt från Franska till Svenska )

Franska : Isabelle och sin häst  = Svenska : Värdelsösa  :O

Och :

Franska : Isabelle = Svenska : Dum i huvudet :O

Jag gillar INTE franska .....

Men det va ju bara på skojj såå ... ( Asså det bettyde så på franska, men Anders skojja ;) )

  Sista lektionen NU !! :D


// Issaa

Av isabelle hällström - 26 september 2011 13:26

Min fina vän <3

  Världens Finaste Linnea !! <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 26 september 2011 10:21

Tjja :)

Jag har en ganska skön och rolig vecka ;)

Money, money, its so funny ;-)


Måndag : Chill dag. Ska rida humlis en sväng. Plugga ....


Tisdag : Jag har en sak jag vill göra, ska bara prata med Mamma först lite ;) Kan ju inte säga när det inte e bestämt ;) Men jag vill göra deeet !!


Onsdag : Jag och Mami ska till Svenska Ridsport, i Kungsbacka, och Shoppa :D

That`s funny !!


Torsdag : Träna gymkhana på någon ponny :) vet intye vilken, men ....


Fredag : Fixa för Tävlingen :-) Tvätta ponnysarna o sånt .

Rida Masso en sväng.


Lördag : Tävla Humlan & Aariel i Essunga eller vart det va. Trollhättans sport ryttare ?? Det stog Essunga, så vi kör på de ;)


Söndag : Chill dag. Bara vara i stallet


Ska NI göra något skojj ??


// Issaa

Av isabelle hällström - 26 september 2011 10:15

Tjja :)

Nu börjar skolan igen ....

Jag gillar faktiskt skolan . Alla vänner, och allt.

Skola, skola = VÄNNER = SKOJ :D <3

Nu har jag lektion, sen lektion igen ... xD


Mina vänner äger ut alla !!

  Jag & Min Fina Vän !! <3

I <3 U


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards