isabellehallstrom

Alla inlägg den 11 september 2011

Av isabelle hällström - 11 september 2011 22:14

Tjja :)


Bloggar från min Mac:en nu :D  Har ju inte haft Internet innan. Men har fixat modem och sånt nu :D Så nu blir det bara den som gäller ;) Men vet ni en sak ??

Jag har ju inte haft internet innan, men nu när jag loggade in så fanns det internet, som inte har funnits innan typ ?? Det e jätte konstigt ... Men det e ju bara att Tacka och ta imot :D Haha ;)


Har städat och fixat mitt rum nu :) Det blev super fiint <3 Har ränsat klädder, ut med en hel del, och in med Massa nytt :D Fullt e det nu, ;)

Är super nöjd över det :) Love it <3


Nu ska jag plugga Tyska som är tills imon ...

Bra att börja med det halv 11 på kvällen innan xD BRA ISABELLE !!

Men det ska ju bli gjort så bara att börja ;)

  Det är sååå skönt att du är frisk nu min lilla prinssesa <3


Hörs imorgon :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 11 september 2011 19:40

Tjja :)


Dagen har varit Undebar <3

Först åkte vi och fixade det sista i församlingshemmet sen till kyrkan :)

Jag tycket det var såååååå pinsamt så det finns inte !!

Först prata han. Typ Jesus kristus, bla, bla, bla ....

Sen hällde jag upp vattnet, sen höll Pernilla och Putte tall.

Sen döpte han Maja :) Och sen mig.

Vet ni vad jag gjorde ??

Jag gick rakt in i den här som det är vatten i saken, och det lätt hur mycket som helst :/ PINSAMT !!


Sen när det var klart så kommer Dennis in ( Emelie´s pojkvän ) och säger att du har slått sönder hans bil och tagit Emelie´s saker ( Han var ute med Neo för han , ville inte vara i Kyrkan ... ) Dom hade tagit alla Emelie`s pengar och hela väskan typ :(

Men det konstigaste är att Dennis satt bara i Kyrka i typ 5-10 minuter innan Neo började skrika, så dom var väldigt snabba !!

Jävla idioter rent ut sagt !! Inte snälla är dom jag iaf !!


Men jag hade en undebar dag och fick många fina presenter :)


TACK ALLIHOPPA :D


 

Jag i försammlings hemmet :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 11 september 2011 10:39

Tjja :)


Nu blir det dop :)

Maja ska döpas, och jag ....


Jag har världens bästa gudfader !! Patrick Hällström, ( Min bror ) <3

Maja, har Nilla och Daniel ;)


Hästarna ska vila idag. Efter dopet så ska jag hem till pappa och få mina fördelsedags presenter :)


Vi hörs sen :)

 

// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards