isabellehallstrom

Alla inlägg den 20 september 2011

Av isabelle hällström - 20 september 2011 22:05

Tjja :)


Nu e jag hemma från en undebar dag i stallet :)

Jag red inte Humlan ida, för ja hann inte typ ... xD

Men Matilda hade slutat när jag smsa henne, så hon kom upp <3

Hon red Masso och Jag Aariel :)

Aariel var SuperDuperJätteOtroligtGrym duktig !!

Guud vad jag älskar den ponnyn <3

  Jag Älskar dig FÖR mycket !! <3


Sen var vi med Putteknutte ;)

Vi åkte till Macedonken, och käkade :)

Hade jätte trevligt !!

Ni 2 e för roliga ibland xD Hahahahahahaha !!


Tack för ännu en undebar dag Matilda !! <3

  Jag <3 Dig <3


// Issaa

Av isabelle hällström - 20 september 2011 16:26

Hej - Hej då ....


Nu lämnar ja er.

Inte föralltid, men ett tag.

Jag kommer tbx jag lovar !!

Vet inte när.

Någon gång.

Kanske inte idag.

Kanske imon.

  Nu åker jag till stallet ;)


// issaa

Av isabelle hällström - 20 september 2011 15:23

Tjja :)

Jag har tröööökk !!

Men snart ska jag till stallet iaf ;)


Måste länka till min systers nya blogg :D

Jag har hjälpt henne med den nu, så kolla :)


familythree.bloggplasten.se


:D


// Issaa


Av isabelle hällström - 20 september 2011 11:45

Tjja :)


Inte händer det mkt här inte ...

Chillar, kollar på Tv :)

Kände att jag behövde att va lite ledig ;-)

Riktigt skönt faktiskt, efter allt som hänt, hit och dit ...

  Jag finns alltid här för dig <3


Vad gör NI då ??


// Issaa


Av isabelle hällström - 20 september 2011 09:21

Tjja :)


E hemma från skolan ida :)

Så jag SKA blogga !!


Dagens planer :

  • Vara hemma en stund till.
  • Åka till stallet, fixa och sånt.
  • Rida Aariel.
  • Hoppa Masso. ( Om mina stövlar e lagade )
  • ( Och kanske rida Humlan )

Det e min dag typ :)

  Du har förstört ALLT !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 20 september 2011 09:11

Tjja :)


Asså igår , förlåt mig ....

Skulle bloggat men hann verkligen inte ;(


Vi red iaf Surprice och Aariel ´:)

Dom var jätte duktiga !!


Sen red vi Oliver och Masso :)

Det gick också bra. Och skojj va det me ;)

  

 Hur söt får man lov att vara ??


Tack för igår Matilda :)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards