isabellehallstrom

Alla inlägg den 3 september 2011

Av isabelle hällström - 3 september 2011 18:47

Tjja :)


Har precis kommit hem från en GRYM Tävlings dag !! Alla har varit jätte duktiga :)

Humlan har Aldrig gått bättre !! Jag skojar verkligen inte ... Såååååå JÄVLA BRA rent ut sagt !! Aa, guud :D Vill ni veta resultaten kanske ?? xD


Första heatet : Gick såå himla fint. Lyssnade och allt :) Jag VANN det :D Hade 30 poäng :)


Andra heatet : Gick också superduper bra <3 Men i sockar så tycket Humlan att man kunnde hoppa över spanne så det gjorde hon xD Haha sötis <3

Sen så brukar jag aldrig typ missa på sandflaskor, men det gjorde jag ... Men det gick alldelse för fort !! men , men :)


Jag ligger 2:a en så länge. Det e 1 heat kvar imon sen final :D


Måste bara TACKA alla om har sagt till Mig hur duktig jag har blivit, hur mycket jag och Humlan tillsammans har utvecklats :D Sååå roligt och bra att höra :) mamma kan ju säga det ( Men det gör hon ju alltid såå ) men det e inte samma sak. Som när någon "utifrån" säger det. Blev bara sååååååå gald :D


Nu ska jag käka lite sen sängen :)

Tagga inför imorgon !!


Bilder ;)

  Forrt gick det xD <3   Piiig ponny <3   Jag tänker hur jag ska rida nästa gren - Humlan e bara sööött <3   Och såååååååå gald var jag <3


Hörs imorgon :)


// Issaa

Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards