isabellehallstrom

Alla inlägg den 8 september 2011

Av isabelle hällström - 8 september 2011 21:40

Tjja :)


Vet Ni ?? Jag har en Grym sak att berätta. Ni kommer att skratta antagligen också xD


Surprice var GRYM idag på träningen !! Hon gick hur bra som helst, lite små seg men de gör inget. Men när jag skulle göra upphopp sa Emelie - Du måste hoppa me än gång, annars bockar hon och du flyger av ....

Jaja sa jag !! Jag är ju vad vid Humlan hur svårt kan det va ??


Men när jag ska hoppa börjar hon att galoppera , så jag tvivlar och hoppar av i farten !? Surprice dra till och sticker , Och jag - ramlar, rakt ner i geggan, hann inte ens ligga där i 2 sekunder försen jag stog på fötterna igen ...DUKTIGT !!


Sen red vi hem, och då fick ja göra iordning för 3 hästar .... Men NU e ja äntligen hemma :D Och sängen skriker på mig nu !!

 

Hörs imorgon :)


// Issaa

Av isabelle hällström - 8 september 2011 14:51

Tjja :)


Ska man välja Par-SM eller godishoppet ??

Gymkhana eller Hoppning ??

I par eller individuellt ??

Humlan eller Masso ??


  Gymkhana på Humlan <3


Eller :


  Hoppning på Masso <3


Vad tycker NI ?? Besluts ångest - JAPP !!


// Issaa

Av isabelle hällström - 8 september 2011 12:49

Tjja :)


Nu orkar jag inte med skolan mera !! Jag har 3 h ett-pass kvar :(

Jag har precis gjort klart So ;) Duktigt !! <3 Men nu ska jag läsa 1 h sen ha svenska i 2 h :O Orka ... NOT !!


Sen har vi So igen ?? Blläää, jag vill upp till stallet, till mina små prinssesor <3

Ååå, Hej då skolan - Hej stallet vill ja säga men inte än på 4 h :(

Man kan ju ställa frm klockan !? xD Haha !! Nää, men nu ska jag läsa dåe ;)


// Issaa

Av isabelle hällström - 8 september 2011 11:15

Bilder från igår. Kanske inte superduper fina men Jo det e dom xD <3


            Man är ju inte alltid helt normal xD


// Issaa

Av isabelle hällström - 8 september 2011 11:05

Tjja :)


Sitter i skolan nu. Har precis haft hemkunskap :) Stekta äpplen med hemma gjord galss :D MUMS !! Haha, gott va det , det kan ja lova :)


Snart ska jag ha lunch sen 3 h ettpass och sen so, sen HEM !!


Sen blir det stallet. Aariel har Matilda idag, och Masso ska få vila :)

Humlan ska jag gå ut och gå med :) Bara lite lugnt så där ;)


Surprice ska jag träna Gymkhana sen :) Såå ball asså. Det e ganska många som ska va me. Bilder kanske kommer, Vill NI se ?? Ni vet vad ni ska gö isf ;)


Jag och Hanna, kanske inte helt normala xD

  Haha, finaste bilden där xD <3


// Issaa


Sök i bloggen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Senaste inläggen

Länkar

Omröstning

Tjej eller Kille ??
 Tjej
 Kille

Kategorier

Fråga mig

11 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards